Resekompis i Asien

14 feb. 2016 07:49
Visningar: 31
Hejhej!
Befinner mig redan nu i Asien och ska om ett par dagar skiljas åt från mina vänner, så jag letar helt enkelt efter någon skön person som vill mötas upp någonstans! Är sugen på att åka tillbaka till Thailand för att resa runt lite mer där men är egentligen öppen för förslag och spontana planer. Min tanke är att jag ska åka hem i början/mitten av april. Vill åt sol, bad, lite äventyr och gärna fest. Tog dykcert häromdagen så om någon gillar att dyka hade det varit roligt också 😄

Nås här eller på Facebook: Mathilda Dahlin (samma profilbild som här)
14 feb. 2016 21:19
Tjabba! Jag far ner till Malaysia 17feb. Planen är att åka vidare till Langkawi 1v och sen några dagar i Cameron Highlands för att sen dra vidare till Taman negara i 5-6dagar. Hör av dig om du är intresserad. Jag reser ensam, men vore ju roligare med sällskap :>
/Lars
Av Caarro
19 feb. 2016 13:52
Hej! Jag är jättesugen på att dra till Asien. Tänkte flyga till Bangkok i början av mars.
Hade velat se norra Thailand, Kambodja och Vietnam(var i södra Thailand förra året), men öppen för det mesta. Filippinerna, Malaysia eller Indonesien kan också va kul. Tog dykcert förra året så hade vart kul att få användning för det :)
Är ute efter äventyr, sol, bad och framförallt träffa sköna människor från hela världen.

Hör av dig om du hade velat mötas upp!

Caroline Lundqvist på Facebook