Resekompis blev det nått???
Hej alla ser alltid en massa inlägg om folk som söker resekompisar. Är nyfiken om det är någon som har hittat en reskompis här på forumet o hur det isåfall gick..:) Man kan ju inte låta bli att undra.
Mia
Mia
Fick svar men sen ingenting. Tyvärr. Fick till slut med en ganska avlägsen släkting sådär två veckor innan. Resan blev kanon men det hade varit roligt - och lugnare- att få fatt i sällskap lite tidigare! Jag hade nog trott att fler skulle ha frågor...de kom sådär en månad efteråt...."hittade du någon att resa med?".
Men jag skulle verkligen prova igen! Men helst då i god tid...för det kräver ju att man har en bra kommunikation innan...även om man "bara" har sällskap på flyget!
Men jag skulle verkligen prova igen! Men helst då i god tid...för det kräver ju att man har en bra kommunikation innan...även om man "bara" har sällskap på flyget!
La ut en förfrågan i augusti och fick ett svar här. Hade samma inlägg i ett antal forum och fick faktiskt jättemånga svar, hade inte alls väntat mig det. Nu fann jag sällskap på annat håll men tror absolut att det är många som hittar någon att åka med via reseforum:-).
/Sofia
/Sofia
Jo,jag sökte efter reskompis på ett annat forum för 2 veckor i Thailand. Efter några mail och tel. samtal bokade vi en resa och åkte kort efter. Vi sågs första gången på flygplatsen, och sen hade vi 2 helt fantastiska veckor tillsammans! Vi var inte irriterade på varandra en enda gång! Från början hade vi gjort klart att det enda vi lovade varandra var att äta ihop på kvällarna, i övrigt var vi fria att göra vad vi ville. Men, vi tyckte faktiskt om samma saker så det blev aldrig att vi gick åt varsitt håll. Nu efteråt har vi kontakt och kommer att resa tillsammans igen! Cickie.