Resekompis Australien hösten 2013

22 jan. 2013 10:38
Visningar: 356
Hej! Mitt namn är Linn och jag är en glad tjej på 19 somrar. Just nu pluggar jag sista året på gymnasiet och är klar i Juni. I sommar tänkte jag jobba ihop pengar och sedan dra till Australien, Nya Zeeland eller USA hösten 2013. Gärna i slutet av Augusti eller början på September. Jag är trött på kylan och vill ut på äventyr!!

Jag vill gärna lära mig surfa, dyka, jobba, festa, träffa nya människor, resa runt och bara ha det underbart.
Hitta på spontana grejer och åka och göra vad man känner för.

Jag har inte så strikta planer om hur lång resan ska vara eller vad man ska göra.. så jag är öppen för förslag.

Hör gärna av dig om du vill följa med! :)
22 jan. 2013 20:49
Gjorde mig nyss medlem bara för att skriva ett liknande inlägg men hittade genast ditt. Jag vill utomlands och jobba ett tag, helst till Australien. Jag har funderat lite på september precis som du!! Och vill ha det roligt och testa på något heelt nytt! Känns som att det är dags att sätta lite fart på livet så länge man är ung. ;)

Jag mailar dig!
22 jan. 2013 20:54
Hej! Vad roligt :) Ja maila mig så kan vi prata mer.
14 feb. 2013 15:57
hej! Jag går i samma planer! Skulle vara sjukt kul! Hör gärna av dig om du vill prata mer :)
10 maj 2013 11:29
Jag går också i liknande planer! Hör gärna av dig på mail ((Logga in för att se e-postadress)) eller facebook så kan vi prata mer! :)
10 maj 2013 15:25
Jag åker till Australien i september. Åker själv men har inget emot sällskap. Kan skriva här eller till (Logga in för att se e-postadress) om någon är intresserad att haka på.
15 maj 2013 18:24
Tjeeeeena!
Hade tänkt skriva ett inlägg och skriva typ exakt samma som dig! Förutom att jag är mer inställd på att åka i slutet av september/början av oktober.
Går också ut 3an nu och vill också lära mig surfa, dyka, jobba, festa, träffa nya människor, resa runt och bara ha det underbart, haha!

Min mejl är (Logga in för att se e-postadress) om du vill snacka!

:)))
29 juni 2013 22:53
Ciiiao! Jag vill verkligen till Australien för Work and travel. Men vill lnte åka ner själv, vet att man träffar folk där såklart men alltid roligare att åka dit med någon/några. Planen är att åka i oktober typ början. Samma sak gäller mg; jobb, SURF, fest och massa nytt folk.
Av Kpetss
30 juni 2013 09:41
Hej alla :D söker också reskompis till australien för precis samma saker maila gärna mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi prata mer :))