Resekompis Australien 2014!

2 nov. 2013 00:29
Visningar: 250
Hej!

Jag heter Lina och är en spontan och glad tjej på 18 år! Just nu håller jag på att jobba för att spara ihop till en resa i vinter/vår. Planen är att göra en back-packer resa till Australien i två/tre månader och nu letar jag efter resesällskap! Är ganska flexibel med datum och längd på resan. Har funderat på att åka en längre tid, men känner mig inte helt mogen att åka ensam då det skulle vara min första längre resa. Så därför hoppas jag kunna hitta någon med liknande planer som man kan resa runt med!

Hör gärna av er om ni är intresserade! Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Av Felixce
2 nov. 2013 19:00
Jag skulle lätt vara på! Vill själv åka iväg nu till vintern/våren och vill inte heller åka själv liksom!
Du får jättegärna höra av dig på fb eller mail för jag vill verkligen iväg! :D

(Logga in för att se e-postadress)
5 nov. 2013 20:32
Hej !

Marcus heter jag.
Jag landar i Sydney den 1 Januari och kommer vara i Australien i 5 månader. Det ända som är planerat är att dyka i Barriär revet i maj. Annars är det helt tomt på schemat =) Jag reser i nuläget själv. Efter Australien kommer jag att fortsätta min resa till USA med mellan landning på Nya zeeland där jag kommer varva ner och ta det lugnt i cirka 1 vecka. Detta är väl ungefär min plan i det hela.

om du vill veta mer om mig och/ eller min resa så är det bara att höra av sig ! =)

mvh

Fb : Marcus Amborg
Av Kimengd
5 nov. 2013 22:16
Hej! Jag är också väldigt sugen på att komma iväg och jobbar precis som du för att få ihop pengar till en längre resa. Jag har heller aldrig rest själv och är inte sugen på att göra det heller! Skriv gärna på facebook (Kim Engdahl) så kan vi prata mer! Hare bra!
6 nov. 2013 08:42
Hej!! Jag vill också till Australien i vår och söker trevligt sällskap! Hade varit sjukt kul att vara några stycken som vill samma sak och planera ihop något!