Resekompis Asien 2015!!
Hej! Jag är en 19-årig tjej som är så otroligt sugen på att resa! Jag vill ut och äventyra och leva livet men också bara njuta och sola och bada! Jag vill främst till Asien och utforska olika öar men även Nya Zeeland lockar! Hade tänkt någon gång i slutet av mars och vara borta i kanske 2-3 månader men är flexibel och öppen för förslag!! Låter det intressant så skriv gärna!! :D
Hejsan jag Är intresserad av att resa fast vill har ingen o resa med för att e upptagna med jobb osv. Fast vill åka redan i februari skulle de vara nånting så er bara o höra av sej så kommer vi på nåt bra tsm :)
Hej!! Är också 19 år gammal och jättesugen på att dra ut och resa i Asien i vår! Är ute efter äventyr och upplevelser blandat med sol, bad och fest. Kan dra när som efter 28 mars, så har tänkt åka nån gång i början av april och dra mig hemåt i slutet av juni! Vill till Thailand och kanske Bali och Singapore men är öppen för det mesta, vore jättekul att ha någon att resa med en del av eller hela resan! :)
Hej. Jag är sugen att åka ganska omgående och måste vara hemma senast 22mars. Något jag alltid velat är att åka till Ankor Wat i Kambodja annars är jag öppen för förslag. Kika in på min profil för att veta mer om mig och skriv ett meddelande om du är sugen på att åka iväg eller mötas upp.