Resekompis/ar till Australien/Nya Zeeland

15 juni 2015 09:29
Visningar: 75
Hej!

Jag är en 19-årig tjej som för tillfället bor och jobbar i Sydney men har som plan att börja resa runt längst östkusten i Australien och även till Nya Zeeland till hösten i ungefär två månader men är ganska flexibel med detta. Men nu letar jag efter ett resesällskap att dela detta äventyr med!

Jag är en glad tjej som vill uppleva nya platser, festa, träffa nya människor och bara ha det kul!

Så om du har samma intressen som jag så skriv till mig här eller kontakt mig på facebook, Josefine Artman.
Av Matgl1
15 juni 2015 13:48
Hej! mitt namn är Matilda, 23 år. Går i planer på att bege mig iväg mot australien och östkusten nu i höst/vinter för att precis som du upptäcka nya platser, festa, träffa nya människor, leva livet & framför allt ha kul!
Planerar att ta mig mellan sydney-cairns med stopp längs vägen och tanken är att vara på resande fot ca 2-3 månader för att ev. fortsätta mot NZ och Asien. Är också väldigt flexibel och vill gärna starta min rutt tillsammans med någon likasinnad :)
När hade du tänkt ge dig ut?
18 juni 2015 11:11
Men vad trevligt! Någon gång i Oktober skulle jag vilja börja resa, ungefär mitten. Själv då :)?