Resekompis(ar) på resa i augusti?

7 maj 2017 00:58 (redigerad)
Visningar: 161
Hej!! Jag ska till Bulgarien i 2 veckor i slutet av juni med min pojkvän, dock känner jag att jag även vill resa i augusti också! Vill åka på en veckas sista minuten resa någonstans i Europa typ Kroatien, Grekland eller Spanien! Hade givetvis varit kul om vi var ca 4st som åkte men att åka tillsammans med en annan person (helst tjej) funkar fint det med! Helst någon nära i ålder till min alltså typ 18-22år! Jag gillar att utforska och hitta på saker, men att relaxa vill jag också göra! Så solresa ska det definitivt vara. Hör av er :)
7 maj 2017 20:00
Hej! Jag tycker detta låter kul då jag också skulle vilja åka ett gäng nånstans i Europa i sommar. Jag är dock bara 17.
Medlemmen har tagit bort svaret
7 maj 2017 20:20
Hej Agnes! Det gör faktiskt inget! Snackar med en annan tjej som kommer va 17 när vi åker (om vi åker) så ingen fara med att du är 17 år! Kan jag adda dig på fb?
Medlemmen har tagit bort svaret
20 maj 2017 10:45
Hej!
Jag är vill jättegärna åka utomlands i sommar, jag jobbar till 11 augusti men efter vill jag gärna ut och resa :) dock är jag 24 år.
23 maj 2017 15:57
Heej! Hade varit jätteroligt att åka, jobbar dock till sista augusti om du skulle va intresserad av att åka i september? Är 18 :3