Resekompis
Hej!
Är extremt sugen på att resa. Har inte planerat någonting än men tänkte om det är flera här som vill resa men inte heller planerat
Är 21 och bor utanför Stockholm. Är inte intresserad av att festa men älskar att resa och utforska nya ställen
Är extremt sugen på att resa. Har inte planerat någonting än men tänkte om det är flera här som vill resa men inte heller planerat
Är 21 och bor utanför Stockholm. Är inte intresserad av att festa men älskar att resa och utforska nya ställen
Citerat från Eriika93:
Hej!
Jag är också intresserad av att resa någonstans men har inget planerat. Har du någon speciell månad som du hade tänkt? 😊
Hej! Kan egentligen närsom efter sommaren, har inte riktigt bestämt mig än
Hej!
Jag är också intresserad av att resa någonstans men har inget planerat. Har du någon speciell månad som du hade tänkt? 😊
Citerat från Jenkan:
Jag följer gärna med om ni hade tänkt er nu i mars 🙋🏼♀️
Har tyvärr fullt upp med en flytt nu i mars. Blir nog efter sommaren
Jag följer gärna med om ni hade tänkt er nu i mars 🙋🏼♀️
Citerat från Elenorakoch:
Tänker du runt sep-okt eller fungerar det senare med? 😊
Citerat från Eriika93:
Hej!
Hej! Kan egentligen närsom efter sommaren, har inte riktigt bestämt mig änHej!
Citerat från Eriika93:
Jag är sugen på att resa vecka 34-35!
Citerat från Elenorakoch:
Tänker du runt sep-okt eller fungerar det senare med? 😊Citerat från Eriika93:
Hej!
Hej! Kan egentligen närsom efter sommaren, har inte riktigt bestämt mig änHej!