Updaterad av Brycecanyon
för 42 veckor sedan
Hej.
Sitter här i hyrbilsdjungeln och försöker reda ut detta med försäkringar.
Kan någon som känner till detta med LDW och CDW förklara för mig vilken man ska ha.
Har pratat med Avis.com och dom säger att det är samma försäkring men med olika namn beroende vart man hyr? Letar man på olika forum ...
Turochretur,
23 jan. 2020
Updaterad av Evoline
för 4 år sedan
Läser att paniken tilltar i Kina och trafiken stängs vid staden Wuhan, Kina pga coronaviruset. Rent hypotetiskt, om det skulle spridas och en större stad skulle drabbas och man har en resa bokat dit eller att man blir strandsatt där, vad ger då en vanlig reseförsäkring för skydd? Vilket är ...
Larsolofjohansson,
30 maj 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Hej,
Tånkte bara kolla om ni har koll, åkte till florida nyss för att ta kryssning vidare i karibien. Just före vgång atälldes planet in så dom boka in mig ett dygn senare så jg missade båtens avgång.. bokade flyg själv från miami till jamaica samt hotell 2 nätter för att sedan kliva på där.. Så ...
Updaterad av Lotta29
för 5 år sedan
Hej,
När man bokar hyrbil (hyrbil.24) så får man erbjudande att för ca 90kr/dag, välja till ett antal försäkringar som i erbjudandet framstår som otroligt bra och värdefullt att komplettera med.
----------------------------------------------------------------------------------------------------- ...
Updaterad av Apjordan
för 5 år sedan
Hej!
I april planerar jag att göra min första resa någonsin till USA (1 vecka i New York). Har lite funderingar kring visum, då jag har dubbelt medborgarskap (Irakiskt) och varit i Irak (Kurdistan) efter 2011 för att besöka min farmor är jag inte berättigad till ESTA visum.
Behöver därför ...
Spanien
Martis49,
15 nov. 2014
Updaterad av Elcanario93
för 5 år sedan
Åker till Spanien 2 månader och 5 dagar och måste ju då ta en tillägggsförsäkring för att ha fullgott skydd.
Folksam skulle ha 1.640:- för 2 personer 19 dagar. Är det normalt eller finns det
billligare alternativ
Martis 49 ... Elcanario93: Om man blir krasslig i Spanien...
https://www. ...