Reseföretag

Av Jim
2 aug. 2007 12:45
Visningar: 406
Vi tänkte boka en flygresa och jag undrar om det är ngn som har ngn erfarenhet av Travelstart.
Av Zentra
2 aug. 2007 22:31
Tja Jim

Utan att favorisera just denna webresebyrå kan jag säga av egen erfarenhet att dem är lika bra att boka hos som andra, finns idag så många att välja bland och skillnaden är marginell, oftast är skillnaden bokningsavgiften.

Mitt tips är att du skall ta och googla runt så skall du se att kanske finns det andra med lägre priser på just din resa
3 aug. 2007 15:31
Hej, travelstart är ok, men kolla runt lite först då jag ibland har hittat billigare flygbiljetter med volandoresor.se
Visa resebyrå har ju speciella avtal dit man vill flyga så kolla runt och bestämt sen!
Lycka till !!!
Av Amarula
6 aug. 2007 20:22
Citerat från jim:
Vi tänkte boka en flygresa och jag undrar om det är ngn som har ngn erfarenhet av Travelstart.
testa www.bokasmart.se då får du upp en massa olika alternativ till olika priser.
12 sep. 2007 10:02
Travelstart är bra, men ibland är andra resebyråer billigare så det lönar sig att jämför.
Jag gillar http://www.flygresor.se för den är snabb och enkel.
Av Marlene
12 sep. 2007 10:43
Hej Jim!

Jag bokade en resa med Travelstart nyligen men har faktiskt inte åkt än så jag får återkomma med omdömet i nästa vecka. Vill bara påminna om att du kan jämföra resor från olika flygbolag här på Reseguiden.se för att få det mest fördelaktiga priset.

Lycka till med bokandet!

//Marlene