Thailand
Stirrsture,
23 mars 2009
Updaterad av Stirrsture
för 15 år sedan
Tjenare!
Jag och frugan sitter i bokningstankar och vi har tänkt att bli förstagångs-resenärer till Thailand.
Vi har hela tiden planerat att boka 2 veckor till phuket men efter att ha läst lite olika resedagböcker här på reseguiden har vi börjat tänka om lite.
Vår plan med resan är att ...
Skogsflicka,
26 okt. 2011
Updaterad av Skogsflicka
för 13 år sedan
Vilka är era erfarenheter av resedagböcker på nätet, vilken fungerar bäst?
Själv har jag använt mig av resedagboken, men jag tyckte att den strulade mycket och bilduppladdningen var inte så smidig.
Är det enklare att skriva på en vanlig Wordpressblogg? ... Marilcj: Precis som dig har jag mest ...
Indonesien
Emma_ryd,
24 feb. 2015
Updaterad av Raalle
för 9 år sedan
Hej!
Vi är tre tjejer som är ute efter sol, bad, underbara stränder och vackra vyer.
Vi kommer att resa nu på lördag..
Vår Plan var först att resa till perenthian, men ser ut att vara fortsatt regn där ännu.. :(
Så snälla, vad har ni för restips, men utgångspunkt kuala lumpur då jag befinner ...
Spanien
Frknjulie,
20 okt. 2012
Updaterad av Jjjessica
för 10 år sedan
Hej! Jag planerar att pilgrimsvandra nästa år (2013) från Leon till Santiago i Spanien, kommer vandra i ca 2 veckor. Jag har aldrig rest på egen hand tidigare så jag har massor av tankar och funderingar. Ni som har vandrat till Santiago, berätta!
Hur är säkerheten där? Jag är ung tjej, kommer ...
Italien
Tinto,
19 apr. 2011
Updaterad av Annl
för 13 år sedan
Ska i höst ta en sväng i norra italien. Hade tänkt mig Milano-Verona-Venedig.
Hur är det att ta sig fram. Vad får man inte missa osv. Trevliga restauranger?
Jag hade tänkt mig ca 3 nätter på varje plats. Är det lagom? Hade tänkt kombinera Verona med någon av de stora sjöarna, vilken är den som är ...
Malaysia
Skogsflicka,
5 jan. 2011
Updaterad av Ansikos
för 13 år sedan
Nu har jag läst så att ögonen blöder bland alla era fantastiska tips!
I slutet av oktober planerar vi, två vuxna och två barn 6 och 3 år att ta flyget till KL, stanna där ca tre-fyra dagar och sedan flyga vidare till Langkawi för bad och utflykter en vecka. Sedan är frågan om vi ska åka vidare ...