Updaterad av Majshenrik
för 5 år sedan
Har bokat många resor via Kilroy och alltid varit supernöjd! Men pga hälsoproblem fick jag avboka min senaste resa med dom. Enligt handläggaren kunde det ta upp till 4 veckor innan försäkringsbolaget tog kontakt. Jag väntade tålmodig och efter 4 veckor tröttnade jag och skrev till dom via deras ...
Updaterad av Marlene
för 17 år sedan
Vi tänkte boka en flygresa och jag undrar om det är ngn som har ngn erfarenhet av Travelstart. ... Reseforum: Travelstart är bra, men ibland är andra resebyråer billigare så det lönar sig att jämför.
Jag gillar http://www.flygresor.se för den är snabb och enkel. ... Latinpower: Hej, travelstart ...
Ghana
Mangegg,
10 nov. 2010
Updaterad av Mangegg
för 13 år sedan
Hej, jag funderar på att åka som volentär med Blueberry. Pga arbete kan jag inte vara borta hur länge som helst men de har bla 3v resor/arbete som lärare i Ghana.
http://www.blueberrysprak.nu/aeventyr/ghana/undervisa.asp
Är det någon som har erfarenhet av företaget eller så pass korta ...
Thailand
Millana,
3 sep. 2009
Updaterad av Leroslover
för 15 år sedan
Vi ska åka från Köpenhamn till Bankok i mars 2010 och letar nu efter de allra billigaste flygresorna. Söker på Kelkoo och hittar AOBtravel.se och travelstart som är absolut billigast (Turkish airlines). Men är dessa säkra att boka med? Ar det någon som har erfarenhet? ... Leroslover: Vi åkte med ...
Updaterad av Robbowan
för 15 år sedan
Jag har själv inga erfarenheter av det nya alternativet av charterturismen - "All inclusive" men jag har funderat mycket på hur det drabbar lokalbefolkningen i repektive land... Vi turister har ju en gång i tiden sett till att deras "normala" tillvaro (innan turismens intrång) med fiske, boskap och ...
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Jag och min sambo vill utfärda en stark varning för resebolaget Travelbird! Vi har också hört om många andra som varit med om att bli helt utelämnade i det land de vistas i när väl något inträffar! Hädanefter kommer vi att boka flyg och hotell på egen hand eller via annat resebolag. Vi kom nyligen ...