Egypten
Ponsawana,
25 jan. 2013
Updaterad av Skrea
för 11 år sedan
Jag och gubben ska åka till Hugharda i slutet av februari. Jag är intresserad av att åka både till Luxor och Kairo på utflykt. Men det är ganska dyrt och har hört att det är ungefär halva priset på sådana utflykter om man tar en lokal researrangör än om man åker med ex Ving.
Undrar om någon ...
Egypten
Lyckaan,
21 dec. 2010
Updaterad av Busylizzy
för 14 år sedan
Hej! Jag och min kille ska åka till Egypten 13/1.
Vi åker till Hurghada och funderar på att besöka Luxor och konungarnas dal, men det kostar en del så jag vet inte om man kan åka själva eller om man ska åka med resebyrån?
Någon som har gjort det, vad tycker ni isåfall, är det värt pengarna, vad ...
Egypten
Svanesund,
7 mars 2009
Updaterad av Elgona
för 15 år sedan
Har hittat bra resor till Sharm El Sheik i början på oktober, är inte någon van charterresenär.
Därför undrar jag märker du skillnad på Solresor elller ex Apollo???
Är deras hotell ok? Tänkte ev ta Allinclusive, men vi är lite kräsna i maten. Vilken buffemat väntar oss på ex Hotel Beach Albatros?? ...
Egypten
Ellen66,
19 dec. 2007
Updaterad av Creizileidi
för 16 år sedan
Hej!!!!
Skulle vilja ta med mina barn till Hurghada, dom är 15 år, och har kollat priser, resebyråer osv, kom fram till (med dom katalogerna jag har i dag)att solresor har det vi ville ha utav vår resa och Hurghada. Att ...
Egypten
Majsan_82,
8 aug. 2012
Updaterad av Joakimn
för 12 år sedan
Hej!
Funderar på att åka till Sharm el-Sheik i vinter och skulle då även vilja åka till Jordanien och "Petra". Har sett att vissa researrangörer har turer dit, men de kunde inte lämna prisuppgifter när jag ringde och frågade, så nu undrar jag om det är någon här som gjort en sådan tur och i ...
Egypten
Femsurfer,
16 dec. 2008
Updaterad av Svampa
för 16 år sedan
Jag planerar att resa till Egypten om några månader. Jag behöver tips på bra researrangörer. Har upptäckt att det finns MÅNGA resebolag som arrangerar och säljer egyptenresor och jag har ingen aning om vilket bolag som är bäst. Jag hade tänkt typ en kombinatonsresa med 1 v nilenkryssning + 1 v ...