Sydafrika
Lesoto,
27 feb. 2008
Updaterad av Candy
för 16 år sedan
Hej!
Är det någon som har anlitat/köpt resa av World Travel Team, är dom seriösa? Dom har ju bara 100 000 i ställd resegaranti till Kammarkollegiet.
Jag har fått ett mkt pra pris på flygresa från Göteborg till Sydafrika inkl en inrikesflygsträcka för 8900: inkl alla skatter m.m.
Mvh / Lesoto . ...
Sri Lanka
Lundgren65,
18 feb. 2017
Updaterad av Srilanka2017
för 7 år sedan
Har precis kommit hem efter underbara veckor på Sri Lanka och vill verkligen rekommendera Travel Research som består av en familj som bor halva året på denna underbara ö !! De har verkligen gjort ALLT så att vi fick den underbara resa precis som vi ville ha den !! Skräddarsydde hela vår resa och ...
Updaterad av Iloveindia
för 8 år sedan
Har fått ett erbjudande från ovanstående researrangör att delta i träff för att få 90 minuters presentation av några av deras temaresor i Europa. Det är ett led i deras marknadsföring. Efter presentationen ombeds man "fylla i ett frågeschema och berätta vilken av resorna man tyckte var mest ...
Storbritannien
Inand,
6 jan. 2015
Updaterad av Barabrittiskt
för 9 år sedan
Är det någon som har erfarenhet av resan Best of Britain och arrangören Albatross? ... Barabrittiskt: >Citerat från Inand:
>Håller med om att titeln är lite missvisande. Valde mellan denna resa och den som Temaresor har "Norra England", men nu har jag bokat Best of Britain.
Temaresor har ett ...
Sydafrika
Resemaja,
12 mars 2013
Updaterad av Mrb
för 11 år sedan
Funderar på rundresa i Sydafrika, nån som rest arrangerat i grupp och kan rekommendera bästa arrangör?
Sydafrikaresor?
African Tours & safaris ?
nån som har erfarenhet av dessa arrangörer eller finns det nån bättre??
... Desires: Hej!
Vi reste (på egen hand) med Sydafrikaresor år ...
Kina
Steffmell,
24 okt. 2012
Updaterad av Jekman
för 11 år sedan
Vi önskar tips på bra researrangörer för en resa till Kina. ... Theelf: Höstlovet 2010 åkte vi till Peking med omnejd med Svensk-Kinesiska Resebyrån. Jag brukar normalt sett inte åka på dylika arrangemang utan boka allt själv. Det var dock omöjligt att slå priset de erbjöd med likvärdiga ...