Resa tillsamman under sommaren? đŸŒŽâ˜€ïž

8 mars 2018 21:01
Visningar: 179
Hejsan! Jag Ă€r pĂ„ jakt efter nĂ„gon att resa med under sommaren 2018. Jag Ă€r 25 Ă„r och lĂ€ser mitt sista Ă„r pĂ„ Uppsala universitet sĂ„ jag vill passa pĂ„ att resa under mitt sista ”sommarlov”. Jag vill gĂ€rna resa till vĂ€rmen och sola, bada, dricka drinkar och upptĂ€cka saker, men exakt vart nĂ„gonstans spelar ingen större roll för mig🌮 Jag var förra Ă„ret 5 veckor pĂ„ Bali vilket jag tyckte var grymt, sĂ„ kan lĂ€tt Ă„ka tillbaka dit eller nĂ„gon annanstans i Asien, men jag Ă€r som sagt öppen för förslag 😄. Det hade varit grymt att lĂ€ra sig att surfa, sĂ„ Ă€r du sugen pĂ„ det Ă€r jag fett pĂ„đŸ„â€â™€ïž. Jag kan Ă„ka frĂ„n slutet pĂ„ juni till mitten av augusti.

Hör gÀrna av er om ni Àr taggad! Finns pÄ insta ocksÄ: elisabethakerblom

Kram!
Av Robin94
9 mars 2018 16:28
Hej!
Det lÄter jÀtte roligt! Jag pluggar ocksÄ sÄ Àr ledig i princip hela juni, juli samt augusti. Hade ocksÄ velat Äka nÄgra veckor utomlands för att koppla av och ha roligt, helt enkelt göra det man Àr sugen pÄ :). Jag Àr som person vÀldig social, öppen och alltid öppen för nya saker, helt enkelt gillar jag Àventyr och testa nya saker.
Bali eller nÄgot annat land i Asien hade varit grymt! Varit i Thailand förra vintern vilket vore ett alternativ. Men Bali lÄter ocksÄ vÀldigt lockande!
Hör av dig om det lĂ„ter intressant. Är ocksĂ„ öppen för förslag :)