Resa till Tokyo

Av Luthox
1 dec. 2015 00:05
Visningar: 67
Hej!

Jag heter Emma och är 21 år gammal, jag har länge varit intresserad av Japan och har nu planer på att åka dit i vår (April) men tyvärr känner jag ingen med samma intresse och vänder mig därför till detta forum. Jag har i princip koll på allt jag vill hinna med att göra, som shopping, fiskmarknaden, matupplevelser osv, men kan såklart vara flexibel.
Skulle vara trevligt att ha någon att uppleva det med, om du känner dig träffad får du gärna höra av dig så kan vi prata mer detaljer!

Ha en fin dag!
21 dec. 2015 21:18
Tjenare.
jag heter Andreas och har också funderat på Japan ett bra tag. sitter i samma situation i princip som du.
Har försökt kolla runt med kompisar men ingen känner sig direkt sugen.
Hur länge hade du planerat stanna i japan?

Mvh Andreas Olsson
27 dec. 2015 18:26
Hej hej!
Lisa heter jag, är 22 år och bor i boden. jag är också sugen på en tripp till japan i april men har ingen i umgänget som vill hänga på. Jag har varit i japan en gång tidigare år 2013 och stannade då i 2 veckor. Bodde då på ett supermysigt hotell i akihabara som till och med hade onsen på taket(!!) tyvärr var inte mitt resesällskap så bra så blev mycket som jag inte fick göra :(.

Hör jätte gärna av dig om du fortfarande letar sällskap! :)

Facebook: lisawadenholt
Hotmail: (Logga in för att se e-postadress)

Mvh

Lisa w
28 dec. 2015 02:14
Låter intressant med Tokyo. Har rest mycket i Asien tidigare men faktiskt ingenting i Japan :) hur länge tänkte du vara där?