Applesnatcher,
13 apr. 2017
Updaterad av Hawaii
för 7 år sedan
Hej :) jag och min sambo planerar in en resa till antigen Seoul eller Hong Kong och undrar vad folk här har för tips eller erfanrenheter från dessa dessa platser. Vi kommer vara borta i 7-8 dagar. jag personligen gillar mat och historia/kultur samt gillar jag iden med att kunna åka över till ...
Sydkorea
Maria,
19 juli 2008
Updaterad av Gbenskar
för 16 år sedan
Hej,
jag åker en vecka till Seoul i slutet på september och jag undrar om någon har tips på boende i Seoul som inte är lika dyrt som vanlig hotell..?
//Maria ... Saravanan: Hej Maria, hittade du något bra ställe i Seoul?
Ska själv dit i december och hämta min fästmö..och träffa blivande ...
Asien
Monica_monica,
5 feb. 2024
Updaterad av Monica_monica
för 41 veckor sedan
Hej!
Jag vore oerhört tacksam för kloka tips och råd angående vilket hotell vi bör välja för vårt 7 dagar långa besök i Seoul i juni.
Jag och min 16 åriga dotter åker dit för första gången. Vi vill bo centralt och ha gångavstånd till shopping, restauranger och kommunikationer. 4-stjärnigt ...
Asien
Sari67,
23 nov. 2019
Updaterad av Hawaii
för 5 år sedan
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av något lågprisbolag i Asien? Ska flyga mellan Tokyo och Seoul i augusti nästa år och det är flera bolag som flyger mellan dessa städer som jag aldrig hört talas om. Eastar Jet och Arcus air är extremt billiga och Asiana air lite dyrare. ... Sari67: Hej ...
Updaterad av Indien2014
för 9 år sedan
Fråga 1.
Sverige-Afrika-Asien-Sydamerika-Nordamerika-Sverige eller
Sverige-Nordamerika-Sydamerika-Afrika-Asien-Sverige eller
Sverige-Afrika-Sydamerika-Nordamerika-Asien-Sverige?
Är det någon som har en hum om vilken flygrutt som skulle bli billigast?
Fråga 2.
Dessa länder har jag ...
Asien
Sierra,
2 mars 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
När det brittiska flygkonsultföretaget Skytrax redovisar den årliga kundundersökningen – Världens bästa flygbolag – är det total Asiendominans i toppen.
Fem flygbolag får maximala fem stjärnor i betygssättningen, samtliga är alla asiatiska: Qatar Airways, Asiania Arlines, Cathay Pacific, Hainan ...