Resa till New York 7-10 Mars
Hej!
24 årig tjej här som ska resa till New York och vara där mellan 7-10 Mars, har varit där tidigare i somras och kommer tillbaka nu då jag blev totalt förälskad i staden 😍 Jag åker dit själv, och skulle tycka det var superkul att ha lite sällskap under resans gång. Kanske någon annan som också har en inplanerad resa till NY dessa datum? Eller någon som spontant känner att den vill hänga med?
Jag är super spontan & är verkligen på aaaaallt. Alltifrån att festa hela natten, gå på brunch & museum, upptäcka nya saker etc etc
24 årig tjej här som ska resa till New York och vara där mellan 7-10 Mars, har varit där tidigare i somras och kommer tillbaka nu då jag blev totalt förälskad i staden 😍 Jag åker dit själv, och skulle tycka det var superkul att ha lite sällskap under resans gång. Kanske någon annan som också har en inplanerad resa till NY dessa datum? Eller någon som spontant känner att den vill hänga med?
Jag är super spontan & är verkligen på aaaaallt. Alltifrån att festa hela natten, gå på brunch & museum, upptäcka nya saker etc etc
Hej! Kom du iväg till NY? 😊
Jag kom iväg tillslut! Och jag kom även iväg en gång till då jag i skrivande stund är på flygplatsen på väg hem från New York just nu haha. Jag älskar staden & tänkte precis planera en resa till! Skulle vara jättekul att ha sällskap. När planerar ni på att åka?
Men vad kul! Jag har varit i USA 2 gånger, 2012 och 2014 och har sedan dess längtat tillbaka men inte fått med mig någon dit och vill inte åka själv. Jag skulle vilja åka dit nu när som! Vi kan väl skriva på Messenger kanske? 😊
Åh vad roligt att ni fortfarande är intresserade av att åka dit igen! Jag har aldrig varit i USA, men älskar serien ”Friends” och blivit så inspirerad av den.
Jag använder inte messenger, men kanske Whats app? Man kan ju också ha grupper på sms om alla har en Iphone😊 Ser fram emot att höra mer från er!✨
Jag använder inte messenger, men kanske Whats app? Man kan ju också ha grupper på sms om alla har en Iphone😊 Ser fram emot att höra mer från er!✨
Hej! Att starta en gruppchatt låter som en bra idé. Har alla whatsapp? Isåfall kan jag ordna med en gruppchatt på en gång 🤩
Jag har whatsapp 😊
Hör av er till mig! Heter sandranilssons på instagram 😃