Thailand
Duvners,
17 mars 2014
Updaterad av Backpackerabbe
för 7 år sedan
I januari 2015 åker jag, min fru och våra barn som då är 3 och 6 år gamla till Bangkok. För drygt ett år sedan besökte vi Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao och Bangkok och hade det underbart, men nu vill vi se nya platser.
Vi har bokat flyg till Bangkok och ska vara borta en dryg månad. Planen att ...
Thailand
Isteby,
2 sep. 2015
Updaterad av Karjon95
för 9 år sedan
Vi tittar på att åka till Thailand en månad i feb/mars...med 3 barn under 6 år. Vi har rest tidigare med barn men inte i dessa delar som vi tänkte nu.
Vår tanke är flyg till Bangkok, sedan vidare till Koh Samet, Koh Chang och kanske över till Kambodja, för att avsluta i Bangkok innan hemresa.
...
Kambodja
Shadow15,
26 dec. 2014
Updaterad av Gunillad
för 9 år sedan
Vi är ett sällskap på 8 personer som ska åka till Koh Chang nu i januari. Mitt under den resan tänkte vi åka till Angkor Wat. Vi tänkte köpa resan på Koh chang och vara iväg i 3 nätter. Har någon varit i väg nyss och har något bra tips? Har tittat på några resor som finns nätet och där ingår en ...
Kambodja
Ell2014,
20 feb. 2014
Updaterad av Ellsenk
för 10 år sedan
Hejhej!
Vi kommer att besöka koh Chang ibörjan av mars, samt öarna nedanför, ko mak & ko kut, någon som har varit på de två sistnämnda öarna? :)
Därefter är planen att åka till sihanoukville!
Efter sol och bad vill vi åka till angkor wat, vi undrar dock hur man tar sig dit, buss? Hur långt ...
Thailand
Sandraolofsson,
27 feb. 2013
Updaterad av Hille2
för 11 år sedan
Hej! Jag och min sambo planerar att åka till Vietnam/kambodja/thailand över jul/nyår (3 veckor), och skulle uppskatta alla tänkbara tips.
Tanken är att vi ska backpacka oss igenom dessa länder, vi vill kunna sköta oss själva, och ta dagarna lite som de kommer. Exakt resväg är inte bestämt, så ...
Kambodja
Birmatts,
18 sep. 2012
Updaterad av Cajsawarg
för 11 år sedan
Letar förgäves efter hur man enkelt och smidigt tar sig från Koh Chang till Siam Reap via Sihanoukville. Hittar bara gamla inlägg och det känns inte pålitligt. Vi är tre personer som reser till Koh Chang i mitten på november med plan på att besöka Ankor och Vietnam. Vi är resvana men en i ...