Resa till Bali i April
Hej
Jag är en tjej som kommer att resa till Bali själv i April och undrar om det är någon annan som kommer vara där/vill åka dit. Jag har rest själv tidigare men tycker det skulle vara kul att träffa upp någon man kanska har haft kontakt med tidigare när jag är där.
Jag är en tjej som kommer att resa till Bali själv i April och undrar om det är någon annan som kommer vara där/vill åka dit. Jag har rest själv tidigare men tycker det skulle vara kul att träffa upp någon man kanska har haft kontakt med tidigare när jag är där.
Hej! Är du fortfarande inne på att resa? Jag är också sugen på att dra till Bali!! Hör gärna av dig. / Moa
Hej tjejer.
Jag ska till Thailand 15 april.
Runt den 8 maj åker jag till Bali. Någon som är sugen på att åka till Thailand innan? Skulle åkt med min tjejkompis men hon hoppade tyvärr av på grund av allvarlig sjukdom.
Skriv gärna på Facebook eller Instagram Malin Tannlund om ni är intresserade :)
Jag ska till Thailand 15 april.
Runt den 8 maj åker jag till Bali. Någon som är sugen på att åka till Thailand innan? Skulle åkt med min tjejkompis men hon hoppade tyvärr av på grund av allvarlig sjukdom.
Skriv gärna på Facebook eller Instagram Malin Tannlund om ni är intresserade :)
När kommer du till Bali? Jag är här och tänkte stanna här några veckor :D
Medlemmen har tagit bort svaret
Åker dit 23 april och stannar till mitten av maj! Känner detsamma, vore himla kul att ha sällskap! Alltid roligare när man är fler :D