Argentina
Walle_p,
14 okt. 2013
Updaterad av Amd90
för 10 år sedan
Hej!
Jag kommer spendera dom första veckorna i november i underbar Buenos Aires. Efteråt eller under dessa veckor har jag tänkt o se Iguazufallen... men efter vill jag ta mig till Chile eller Peru beroende på bästa resvägen.
Flyg har jag förstått är ganska dyrt så via vilka städer kan man åka ...
Updaterad av Dirgis
för 12 år sedan
Hej! Jag och syrran ska resa runt i Sydamerika i 9 veckor mellan mitten av januari till slutet av mars. Vi startar i Lima, tar oss mot Cusco och därefter Bolivia och La Paz. Sen ska på något vis ta oss till Buenos Aires (tips tack!) för att därefter åka västerut mot Santiago. Slutligen ska vi ...
Peru
Werner_85,
20 sep. 2015
Updaterad av Bibby
för 9 år sedan
Jag och min sambo ska resa runt i Sydamerika 3 månader, från mitten av Januari till mitten av April 2016 .
Vi ska besöka en jobbarkompis till henne i Chile i ett par veckor och han är Santiago från mitten av December till slutet av februari så innan dess måste vi besökt Chile.
I övrigt så ...
Sydamerika
Walsol,
5 jan. 2012
Updaterad av Walsol
för 13 år sedan
Jag o min snart 18-åriga som planerar en resa till sydamerika i december/januari 2012/2013. Vi kan vara bort mellan 3-4 veckor. Är det bättre att åka i början av december än att åka lite senare? Med tanke på väder.
Vi tänkte flyga till Lima, Peru o undrar om man vågar chansa på att det finns ...
Sydamerika
Emelie,
1 jan. 2007
Updaterad av Emelie
för 18 år sedan
Så var det bara en månad tills jag och min svenska kompis Susan (också snart 21) flyger till Rio de Janeiro.
Kommer spendera 3,5 månad i Sydamerika då vi hoppas får vara med om sol och bad, stor städer, fotboll, party, kultur, historia, natur mm.
Vi vet vilka länder vi ska försöka hinna med att ...
Chile
Lottajohan,
24 maj 2017
Updaterad av Lottajohan
för 7 år sedan
Hej! Önskar akut tips och synpunkter på resrutt! Kommer till Santiago 21 juni 2017 och har en vecka där. Vilka sevärdheter och dagsutflykter? Skidor? Valparaiso? Vina del Mar? Vad rekommenderar ni? Hyrbil eller lokaltrafik?
Har sen bokat flyg till Arica för att ta oss in i Peru 5-6 dagar innan vi ...