Resa sommaren 2018
Hej!
Jag skulle vilja få mig en upplevelse i sommar. Skulle vilja komma iväg någon gång i slutet av juli/början på augusti. Som person är jag glad och spontan ☀️ Tycker om att sola, bada, kika runt, eventuellt göra någon liten utflykt. Festa är också något jag gillar 😊 så jag är på jakt efter någon/några att dela detta med. Helst tjejer!
Är ni intresserade så får ni väldigt gärna höra av er!
Jag skulle vilja få mig en upplevelse i sommar. Skulle vilja komma iväg någon gång i slutet av juli/början på augusti. Som person är jag glad och spontan ☀️ Tycker om att sola, bada, kika runt, eventuellt göra någon liten utflykt. Festa är också något jag gillar 😊 så jag är på jakt efter någon/några att dela detta med. Helst tjejer!
Är ni intresserade så får ni väldigt gärna höra av er!
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Jag tänkte bila till kroatien den 22a juli till 9e augusti. Åka till 2 el 3 olika platser längst kusten. Finns plats för 2 el 3 till i bilen
Hej, Viktoria heter jag och fyller 18 år i augusti. Börjat planera något? Annars är jag superintresserad! En sista-minuten till Rhodos kanske? Eller Mallorca? En weekend i Köpenhamn skulle kunna vara trevligt med. Hör av dig ifall något låter intressant. /Viktoria