Resa runt i Asien, början av 2017.

23 aug. 2016 20:05
Visningar: 84
Hej,

Jag söker någon, gärna flera resekompisar då jag gärna vill ge mig ut och backpacka i Asien i början av 2017.

Jag har inte börjat planera någonting än men skulle gärna vilja besöka några ställen i kanske Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Indonesien, kanske även Malaysia och Filippinerna. Kan bli fler eller färre, öppen för förslag och idéer.
Jag har tänkt vara borta i ungefär 3 månader, kan bli mer beroende på budget osv.

Jag har kommenterat i någon tråd innan men inte fått någon napp så bestämde mig att starta en egen.

Vill ni veta mer o mig och vad jag är för person eller känner att ni har samma planer men inte någon/några att resa med än så tveka inte att skriva, antingen här eller på Facebook där jag heter Matilda Björklund.

Ha det bra så länge, hoppas vi hörs! :)
23 aug. 2016 22:15
Hej Matilda!

Har själv liknande planer. Har börjat prata med två tjejer om en sådan resa. Du kan väl skriva till mig på FB så fortsätter vi där? Sök på Filip Axelsson (samma bild som här).

Ha det bra!
/Filip
24 aug. 2016 07:41
Hej har också likadana planer och söker någon att åka tillsammans med :)
25 aug. 2016 13:47
Hej! Jag har liknande planer! Hör gärna av dig på facebook, Frida steen heter jag där! :)
Av Amandau
10 okt. 2016 18:31
Hej! Jag är inne på en liknande resa som dig, kan dock inte åka förrän tidigast i slutet av februari pga jobb och planerar att vara borta i 2-2,5 månad. Hör gärna av dig på fb om det ändå låter intressant, heter Amanda Ulefors :)