Resa nu i augusti någon?:)
Hej!
Undrar om det är någon som har lust att dra iväg ett par veckor i augusti till nåt trevligt ställe, hade tänkt mig inom Europa, kanske Azorerna eller så :) Jag kom på att detta var en bra idé först igår så har inte hunnit planera så mycket, och är därmed öppen för förslag :) Ja tack till att vandra, sola, bada, snorkla, kanske klättra och annat kul. Gillar äventyr, inte bara ligga stilla och steka hela tiden ;) Är inte så mycket för festande. Är trevlig och lättsam och spontan.
Hör gärna av dig om du tänkt åka någonstans i augusti och vill ha sällskap! :D
Undrar om det är någon som har lust att dra iväg ett par veckor i augusti till nåt trevligt ställe, hade tänkt mig inom Europa, kanske Azorerna eller så :) Jag kom på att detta var en bra idé först igår så har inte hunnit planera så mycket, och är därmed öppen för förslag :) Ja tack till att vandra, sola, bada, snorkla, kanske klättra och annat kul. Gillar äventyr, inte bara ligga stilla och steka hela tiden ;) Är inte så mycket för festande. Är trevlig och lättsam och spontan.
Hör gärna av dig om du tänkt åka någonstans i augusti och vill ha sällskap! :D
Hej, jag sitter lite i samma båt som dig! Jag har suttit ett par dagar o totalt snöat in mig på Azorerna. Har bara 8 dagar ledigt för en sån trip, men min tanke är att dra dit 13/8 med Solresor, 4095 per person på Hotel Royal Garden (ink flyg, boende o frukost) o sen smacka på med upplevelser, typ delfin-/valsafari o hajka till varma källor. Eftersom mina vänner inte har ledigt när jag har ledigt så har jag ställt in mig på att för första gången resa själv, men om du e sugen på att sällskapa o göra det som en del av din långsemester så hör av dig så kan vi utbyta mer info!
//Amanda
//Amanda