Resa någonstans mellan v.29-33

Av Alex83
8 juni 2019 15:01
Visningar: 245
Någon/några trevliga människor som vill resa någonstans mellan vecka 29 - 33?

Jag är öppen för förslag angående landet men kan tänka mig i och utanför Europa mellan 1 - 4 veckor.

Jag gillar sol, strand, utflykt, mat, festa osv.

Skriv gärna om du bor i Göteborg eller i närheten då kan man träffas, kära känna lite varandra och planera :)
Av Fafar
9 juni 2019 14:48
Hej,
Jag har inte planerad semseter än och skulle gärna resa! Tänker typ en eller två veckor.

Bor i Göteborg, så säg gärna till om du vill träffas och se om vi kan planera något tillsammans!
11 juni 2019 15:13
Hej, jag har semester v 31, 32 och 33. Inte planerat nåt än, men skulle gärna vilja åka nånstans....iaf någon vecka :-) Jag bor tyvärr i Stockholm dock :-) / Hälsningar Sara
12 juni 2019 15:14
Hej!

Jag har semester vecka 30-33 och är grymt sugen på att åka till värmen! Bor tyvärr inte i Göteborg utan i Linköping.
Av Alex83
13 juni 2019 22:37
Hej!
Kul att ni skrev allihopa. Jag tänkte att skapa ett Facebook grupp där kan vi prata lite och se om vi fixar en trevlig resa tillsammans. Ni får gärna skicka ett mejl till mig där ni skriver vad ni heter på Facebook.
Vi hörs :)
16 juni 2019 19:35
Jag skickade meddelande till dig här. Antar att det var det du menade :)
Av Alex83
21 juni 2019 08:57
Citerat från Fafar:
Hej,
Jag har inte planerad semseter än och skulle gärna resa! Tänker typ en eller två veckor.

Bor i Göteborg, så säg gärna till om du vill träffas och se om vi kan planera något tillsammans!
Vad heter du på Facebook?
Av Alex83
21 juni 2019 08:58
Citerat från Skrollan79:
Hej, jag har semester v 31, 32 och 33. Inte planerat nåt än, men skulle gärna vilja åka nånstans....iaf någon vecka :-) Jag bor tyvärr i Stockholm dock :-) / Hälsningar Sara
Av Fafar
21 juni 2019 14:54
Citerat från Alex83:
Citerat från Fafar:
Hej,

Fafar heter jag. Har en svart/vit bild med stora solglasögon.