Europa
Ambricadian,
2 dec. 2014
Updaterad av Desires
för 10 år sedan
Min lilla trötta mormor vill gärna resa någonstans och jag, i egenskap av fint barnbarn, tänkte fixa detta. Mormor är 76, orkar inte gå överdrivet mycket men älskar att resa. Hon kan nog tänka sig att resa närsomhelst och varsomhelst, men jag tänker att en liten mysig solresa vore bra, då det lätt ...
Updaterad av Peter_o
för 11 år sedan
Hej!
Vi - mormor och farmor - planerar att tillsammans - utan barnbarn - besöka New York till våren. Vill gärna delta i en organiserad resa med guider eftersom det är vårt första besök i staden. Vi är därför tacksamma för dina tips på bra resor och researrangörer. Även tacksamma för alla goda ...
Updaterad av Underground
för 16 år sedan
Hej!
Vi barnbarn tänker ta med vår 80 åriga mormor på en resa under hösten eller våren. Mormor är rätt pigg men fixar väl inte några enorma strapatser. Hon vill gärna åka till en stad med mycket historia, hon själv har snöat in på Athen och jag undrar vad ni resvana människor tycker om det ...
USA
Robbinolus,
3 juni 2008
Updaterad av Ronnyk
för 16 år sedan
Hej på er!
Jag planerar en tripp till USA med mina gamle morfar som på ålderns höst planerar att förverkliga sin dröm att se ”vilda västern”. Han är ett stort fan av hela cowboykulturen med John Wayne, skräpböcker med massor av ammunition och allt annat som hör där till.
På grund av hans ...
Mauritius
Kersti,
13 juni 2007
Updaterad av Moniq
för 17 år sedan
Hej, vi skall till mauritius 15-30 december och letar efter en semesterlägenhet eller villa, helst vid stranden och med pool.
Barnen är 5,9 och 11, mormor 71 kommer med så vi skulle behöva 3 sovrum. (vi är 6 personer totalt)
har hittat olika alternativ på nätet men är det någon som kan ...
Sverige
Linaochris,
30 okt. 2017
Updaterad av Oskaredstrom87
för 6 år sedan
I min barndom var jag på sportlovet ofta uppe i lappland hos mormor och morfar. Det var så himla mysigt och roligt!
Jag längtar upp och skulle vilja ta med familjen upp i mars när det finns snö kvar men dagarna börjar bli ljusare. Jag drömmer om att hyra en mysig stuga, kanske åka lite ...