Resa Juli/aug!? reseort är inte bestämd men vietnam/bali/mexico ex är förslag

Av Erikame
16 juni 2016 01:23
Visningar: 97
Hej! Jag bara måste ut och resa och har tänkt att göra det i cirka en månad. Har nästan tänkt att ta första bästa prisvärda flyg i början på juli. Har vart på Bali en gång men kan tänka mig att åka dit igen, Vietnam verkar häftigt och Mexico är en dröm. Är intresserad av att sola, bada, snorkla, äventyra, vandra, festa och träffa massa härligt folk!

:)
16 juni 2016 15:14
Hej Erika,

Är också sugen på att åka till länder som Vietnam eller Mexico, men är öppen för andra länder. Jag hade tänkt åka bort 5-6veckor, helst i augusti men juli kan gå också.
Hör gärna av dig så kan vi prata mer om detta.

Mvh,
Cesar
17 juni 2016 16:46
Hej Erika!

Första dagarna i juli åker jag i Danmark,Tyskland,Österike,Ungern,Rumänien med husbil ock är ledig hälla sommaren.Om Du är inteserad hör av dig,vi kan pratar via telefon eller faccebok. finns foto också.Bor i Växjö i Kronobergs län.
17 juni 2016 17:41
Hej Erika! Din dröm låter jätte rolig! allt det där du rabblade upp är precis vad jag också vill göra. Letar efter en potentiell resekompis som inte bara är ute efter en fylleresa :D haha. Vill uppleva allt! Dock jobbar jag till slutet av augusti.
Av Erikame
18 juni 2016 19:55
Citerat från Elinlandgren0:
Hej Erika! Din dröm låter jätte rolig! allt det där du rabblade upp är precis vad jag också vill göra. Letar efter en potentiell resekompis som inte bara är ute efter en fylleresa :D haha. Vill uppleva allt! Dock jobbar jag till slutet av augusti.
åh va synd! Jag börjar tyvärr skolan i september!