Sydamerika
Filipppppp,
14 juli 2024
Updaterad av Filipppppp
för 5 veckor sedan
Hejsan, jag och 2 vänner planerar en resa genom syd/centralamerika i vinter och har tänkt oss något i stil med detta: börjai Rio, rör oss vidare till Cartagena och därifrån ta båt till panama för att sedan ta oss vidare till costa rica och till sist Cancun i Mexiko.
Ang rutten är det något ni ...
Sri Lanka
M4sta86,
9 feb. 2024
Updaterad av M4sta86
för 31 veckor sedan
Hej
Funderar på att åka 3v till Sri Lanka runt jul/nyår iår.
Lite generella frågor då jag aldrig varit där tidigare:
Hur är vägarna? Tänker på hur snabbt det tar att ta sig runt mellan ställen?
Hur är maten? Min fru är väldigt känslig och blir tex alltid dålig i Thailand och blev rejält ...
Vietnam
Musse12,
25 juni 2021
Updaterad av Musse12
för 3 år sedan
Hej
Har aldrig varit i Vietnam tidigare men ska åka dit strax innan ny året så tänka om ni har tips om vilken stad eller något speciellt ska man göra där? Är dykare så gärna tips om bra dykställe!
Vi är två som åker runt i Asien i 8 veckor från november. ... Musse12: Tack för info ... ...
Thailand
Mariacb,
23 maj 2021
Updaterad av Macho
för 3 år sedan
Hej!
När man tittar på tex Momondo, finns nästan bara resor med Qatar, Turkish Airline och Aeroflot tillgängligt, och dyrt om man tänker på vad man betalat tidigare. Ska man tro att det kommer att hamna på det prisläget eller tror ni att det kommer att gå ner ju fler bolag som släpper biljetter?
...
Thailand
Bolle1,
28 feb. 2021
Updaterad av David7
för 3 år sedan
Hej på er!
Har bokat en resa över jul och nyår på ca en månad då jag håller tummarna att vaccineringen lyckats få stopp på den här jävla Coronan.
Tror ni att Thailand är öppet utan någon karantän eller annat bös tills dess?
... David7: Har också bokat Thailand i vinter (första gången till ...
Adamdannberg,
11 juni 2019
Updaterad av Valpolicella
för 5 år sedan
Hej där alla beresta människor. Min flickvän fyller 20 år nu i Augusti och jag tänkte beställa en trevlig resa till oss två nu i höst/vinter. Jag är inte intresserad av charter utan bokar hotell och flyg separat. Jag skulle behöva era tips och erfarenheter!
Jag söker efter ett ställe med bra ...