Resa i slutet av Feb/början av mars

16 jan. 2016 21:24
Visningar: 40
Hejsan,
Jag heter Frida och är 21 år gammal. Jag längtar efter Sol och värme och känner att jag måste komma bort från vardagen!! Har egentligen ingen direkt plan vart jag vill åka och är så klart öppen för förslag. Antingen är jag sugen på att åka runt lite i Thailand eller till USA (miami, LA), Mexico eller gran canaria. Sol, bad, shopping!!, äventyr och drinkar vill jag att resan ska innehålla iaf. Tyvärr kan ingen av mina vänner följa med på resan och därför försöker jag hitta någon rolig här. Har inte tänkt att vara borta jätte länge men ett par veckor.
Heter Frida Wiktoria Karlsson på facebook så det är bara att skriva till mig där :)
19 jan. 2016 09:55
Hej Frida!

Jag heter Fredrika och är 20, snart 21. Är också sugen på att dra iväg lite från vardagen nu när de är som kallast här hemma. Jobbar och kan därför inte vara borta i någon längre period, men är väldigt sugen på att dra iväg 1 eller 2 veckor och bara ha kul och njuta av värme och lite äventyr. Vill åka till ungefär samma resmål som dig, Kanariöarna, USA, Karibien, Mexico eller Asien. Så tänkte att jag iallafall skulle testa att svara här, om du är på att dra iväg en lite kortare period nu under Februari eller Mars? :)
Jag skriver till dig på facebook också! :)

Ha de fint!