Malta
Fylgiar,
27 dec. 2023
Updaterad av Fylgiar
för 48 veckor sedan
Hej
Jag spontanbokade tre dagar till Malta i mitten på mars, utan någon vidare tanke. I och med att det är en chansning gällande väder, och endast några dagar, så undrar jag om Valetta är det bästa stället att bo i?
Vi gillar att utforska och promenera, historia, natur och restauranger.
Har ...
Schweiz
Almloef,
11 feb. 2019
Updaterad av Trea
för 5 år sedan
Hej! Vi försöker hitta en kul destination för några dagar i slutet av mars. Kollat på Schweiz, där vi i så fall skulle flyga till Zurich, hyra en bil och åka runt lite i landet.
Nu till min fråga: Hur är Schweiz i mars? Får man den vackra naturen man ofta ser på bilder? Är det för kallt eller ...
Portugal
Jorgen58,
13 dec. 2014
Updaterad av Desires
för 10 år sedan
Hur ser det ut på Madeira i början mars??
Är det öppet överallt? Hur ser naturen ut? m.m.?
Någon som vet?
Jörgen ... Desires: Javisst kan du åka till Madeira i början av mars! - om du inte förväntar dig tropisk värme! Vi var där (vårt 2:a besök) i februari förra året, hade ca 20-23 grader hela ...
Portugal
Reslustkvinna,
12 feb. 2013
Updaterad av Laplander
för 11 år sedan
Hej!
Är det fint på Azorerna i slutet av februari eller början av mars?
Nån som varit där som vet om det blommar och är grönt och fint?
Hur är vädret?
Tacksam för snabba tips, strax dags att ev åka. ... Laplander: Precis som indianturbo skriver så är faktiskt bästa tiden för blomning ...
Spanien
Sanna_e,
1 sep. 2018
Updaterad av Welltours
för 6 år sedan
Hej!
Jag funderar på att boka en resa till Gran Canaria, närmare bestämt Playa del Cura, i början på mars. Därför undrar jag om någon har erfarenhet av hur vädret är där då, framförallt om man är en soldyrkare och väldigt gärna vill komma hem med en bränna.
Tacksam för svar!
... Welltours: ...
Island
Albal,
18 jan. 2018
Updaterad av Andreassofus
för 6 år sedan
Jag och min partner vill till Island i juli (2018) för att se naturen. Berg, sjöar, vatten, grottor - Vad vi hinner! Men vi är helt nya inför denna typ av resa (mest rest i stadsmiljö), och är studenter med begränsad budget.
Vi är inte så intresserade av innerstaden eller att resa i större ...