Resa i indonesien/filippinerna?

5 jan. 2018 23:16
Visningar: 135
Hej!
Mitt namn är Hanna, jag är en social och lättsam 20 årig tjej som i slutet av april-> vill resa till Indonesien och Filippinerna. Jag har tidigare bott i Perth på Australiens västkust och kommer hälsa på där i april och tänkte därmed att det vore smidigt att göra en kortare aisentur efter det.

Jag letar efter en eller flera likasinnade personer som vill på ett ganska spontant äventyr, ta dagarna som de kommer och inte planera allt för mycket. Främst har jag siktat in mig på Indonesien och Filippinerna men är öppen för andra förslag också :)

Är det någon i liknande situation? Hola at me, skriv nedan eller på facebook @Hanna Ådahl.
12 jan. 2018 11:53
Hej!
Har planer på att åka till Asien i april/maj, och den främsta planen är väl att försöka undvika det värsta regnet men ändå göra så mycket som möjligt! Är öppen för att göra i princip allt, se elefanter, snorkla, dyka, hika, sola, festa, chilla, ja det mesta! Hör gärna av dig om det skulle vara något som passar! Antingen som svar här eller på Instagram, linnealjungdaahl heter jag där! :)