Resa i början på 2007, charter, äventyr eller annat?

Av Shad0w
11 sep. 2006 14:20
Visningar: 276
Hej alla resälskare! Är en spontan och framåt tjej på 20 år som söker någon att åka med i början av nästa år, då mina vänner antingen flyttat, jobbar, har barn eller helt enkelt inte har råd att åka med. Jag har inte bestämt mig för vilket land än, är öppen för förslag? Resa är anledningen till att jag jobbar, och jag planerar att bli reseledare framöver, vill först få lite bättre grund att stå på. Party, värme, sol och bad eller äventyr i den tropiska regnskogen, eller shopping på new yorks gator, vilket som? :) Tjao så länge. / Louise
Av Shad0w
12 sep. 2006 10:58
Glömde skriva att jag helst reser med en likasinnad tjej, som har samma krav på hur resan ska vara osv :)
Av Maddo
14 sep. 2006 15:09
Hej! Jag är en glad och öppen tjej på snart 24 år som också är väldigt ressugen. Jag har dock tänkt att åka i början av december och vara borta över jul och nyår, nåt du skulle kunna tänka dig?
Har planer på att åka till Thailand och vietnam och möjligtvis Malaysia(beror på tid och pengar).
Jag har inga fasta planer utan vill ta dagen som den kommer, lite party,bada,sola,surfa,dyka uppleva nya kulturer,träffa massa människor..
Precis som för dig så antingen jobbar eller pluggar mina kompisar eller har helt enkelt inte råd.
Hör gärna av dig!
Madeleine
20 sep. 2006 19:53
Swing!!
veronica heter ja 23 gamla dagar har planerat o førsøkt sikta in mig på o resa den 4 jan till mexico =)
før att uppleva det mesta!!!har rest lite granna førut.ær social galen o framåt .hm vet inte riktigt vad ja ska skriva men skulle va skoj o resa med nån hade planerat resa sjælv først,men ju fler desto roligare .tjo så længe!!
18 okt. 2006 23:29
Hej
Jag är en glad, pigg och framåt tjej på 22 år.
Är också inne på att resa i början på nästa år.
Men då mina vänner inte heller har någon möjlighet och följa med letar ja sällskap.
Är öppen för nya ide´er och äventyr så vad som helst skulle passa mig bra.
Kommer dock hem från SydAfrika v1 6-7 januari.
Men efter det så kan jag precis när som helst :)
Om du är intresserad så hör av dig så kan vi prata mer

Kram Maria

(Logga in för att se e-postadress)