Resa i Australien eller Asien under våren?

3 jan. 2015 19:17
Visningar: 115
Jag är en tjej från Stockholm som fyller 20 år nu i februari. Jag är lite trött på mitt enformiga liv där bara jobb existerar. Jag vill ut i livet och se vad det har att ge! Jag är öppen för förslag vart man ska åka men är mest inne på Australien eller Asien. Målet med resan ska vara att se så mycket som möjligt, festa och träffa massa nya människor.

Jag är redo att åka efter den 13 mars. Jag skulle kunna boka en enkelresa och sen se vad som händer. Hittar man ett jobb kanske man stannar kvar, annars vill jag bara åka runt och njuta av livet!

Hör av er om ni känner igen er i mig :D
Av Zerina
4 jan. 2015 14:18
Hej! Känner samma sak och är också sugen på att sticka iväg på en lång resa. Har dock inte möjlighet att åka förrän i slutet av augusti pga jobb. Låter detta intressant?
16 jan. 2015 21:27
Tja!
Din situation låter väldigt lik min och så även ditt mål med resan. Stanna kvar och jobba på en plats om man verkligen trivs någonstans eller bara åka runt och se så mycket som möjligt. Funderar också på Australien eller Asien. Har redan besökt Australien en gång, men tycker jag har så mycket mer att se där.

Jag är redo att åka från den 1 april. Hör av dig till mig om du vill diskutera mer.

Ha de bra sålänge :)
17 jan. 2015 12:42
Hej! Jag är redo att åka från och med april/maj och känner igen mig i mycket du skriver. Jag skrev nyss ett inlägg här på samma sida - bor för tillfället i Oslo och har jobbat sedan studenten :) Facebook - tove tillander
17 jan. 2015 19:13
Hej jag är en 20 årig tjej som fyller 21 år i mars. Jag ska förhoppningsvis börja plugga till hösten så vill passa på att resa nu men har ingen att resa med! Låter det intressant o due fortfarande letar efter någon så hör av dej på fb :)