Resa i Asien i sommar?
Hej!
Någon som vill resa runt i Asien eller någon annan stans i sommar?
Jag är en 24-årig journaliststudent som är supersugen på att resa under sommarlovet (slutet av maj till Augusti)!
Tanken var först att resa själv, då ingen av mina kompisar kan eller vill resa just nu. Men jag kan inte komma mig för att boka biljetter. och börjar fega ur lite. Vore därför skönt att ha någon/några att resa med. I alla fall till en början.
Jag är lite inne på Asien men är öppen för det mesta, så länge det är utanför Europa.
Någon annan som också vill resa i sommar? Hör av er!! :)
Någon som vill resa runt i Asien eller någon annan stans i sommar?
Jag är en 24-årig journaliststudent som är supersugen på att resa under sommarlovet (slutet av maj till Augusti)!
Tanken var först att resa själv, då ingen av mina kompisar kan eller vill resa just nu. Men jag kan inte komma mig för att boka biljetter. och börjar fega ur lite. Vore därför skönt att ha någon/några att resa med. I alla fall till en början.
Jag är lite inne på Asien men är öppen för det mesta, så länge det är utanför Europa.
Någon annan som också vill resa i sommar? Hör av er!! :)
Hejsan! Har också lust att resa men och tänkte resa bort v21-v23. Fick väldigt tidig semester och ingen av mina vänner kan resa bort då.
Är 24 år gammal och jobbar, är glad och social som person! Jag är mest inne på att resa i Europa men det har du inte lust med kanske?
Är 24 år gammal och jobbar, är glad och social som person! Jag är mest inne på att resa i Europa men det har du inte lust med kanske?
Hej! Jag är intresserad av att resa antingen under maj eller under juli. Har inte heller nått resesällskap :) Jag är mest intresserad av Japan, men kan tänka mig andra äventyr också. Är du intresserad får du gärna höra av dig :)
Hej, Jag vill iväg i juni till Asien, vi kanske kunde bolla lite idéer? Skicka gärna ett medelande om intresse finns :)