Resa i Asien

12 dec. 2014 09:19
Visningar: 137
Hej!

Jag är en tjej på 21 år som har en stor önskan om att resa i Asien under några månader nästa år. Med start i slutet av januari. Hade en planerad resa med en vän men som tyvärr inte blir av, därför chansar jag nu och ser om det är någon här som är intresserad.
Jag vill besöka Thailand och Bali, sen är jag öppen för förslag.
Är intresserad av Laos och Kambodja också så det är ett alternativ.
En resa med mycket äventyr, dykning, sol och bad och lite fest.
Jag är även intresserad av att hjälpa till på barnhem.
Är någon intresserad av att haka på så är det bara att höra av sig! :)
Av Karltim
12 dec. 2014 16:37
Tja!
skrev ett inlägg igår, läs det och hör av dig om det låter intressant! Glömde lägga till där att även vi är 21 år. Kan vara skönt att veta:)
Mvh Tim
12 dec. 2014 17:28
Tjena! Jag planerar på att resa till Bali någon i Januari. Vi kanske skulle ta sällskap? Vill dra iväg för att surfa, träffa människor och bara vara liksom. Hör gärna av er. (Logga in för att se e-postadress) eller 0730520795
13 dec. 2014 12:38
Hej!
Jag kommer också vara ute i Asien på tur i februari- april. Jag kommer vara i thailand med vænner fram till 12 feb.Efter det ska jag på egen hand resa runt men tar mer æn gærna emot sællskap utmed vægen. Du borde komma ner till Thailand å møta oss på Koh Tao ca den 5 feb :)
Kram Karolina
13 dec. 2014 12:47
Hej, jag vill ut och resa från Thailand (Bangkok) till Kambodja, Vietnam. Om du är sugen på en liknande resa så får du gärna skriva till mig! :)
13 dec. 2014 13:30
Hej!
Jag söker reskompis fr.o.m. 2 januari då min pojkvän reser hem till Sverige. Jag är i västra thailand nu och är i Bangkok över nyår. Tänkte efter det ta mig ner till Kambodja, Vietnam och Laos. Har inte bestämt någon resplan utan jag är öppen för förslag. Jag tänkte vara borta till slutet av februari :)