Resa från November. Både i Aussie och NZ

17 aug. 2015 21:36
Visningar: 38
Hej!

Det är av intresse att resa tillsammans med en härlig, spontan och äventyrlig person jag gör det här inlägget. Min plan är att boka via GoExplore för att börja min resa med jobb och sedan fortsätta äventyret runt om i Australien och Nya Zeeland. Är det någon som har samma tanke? Skriv mer än gärna till mig!

Lisa Modin på facebook. Kram
31 aug. 2015 19:42
Hej! Har skrivit ett meddelande till dig, går i samma planer :-)
31 aug. 2015 23:16
Hej! Jag har exakt samma planer, men hade då tänkt resa februari/mars 2016. Hade också tänkt resa med GoXplore. När hade du tänkt åka?

// Emelie
Av Lisaah
1 sep. 2015 11:34
Jag har skaffat en blogg om min kommande resa ner till Australien! Som dock är ganska tråkig än men jag jobbar på det haha!
1 sep. 2015 22:49
Lisaah, var hittar man din blogg? :)
3 sep. 2015 20:00
Hej! Jag har samma planer som dig. Jag vill ha ett jobb så man fortfarande håller ekonomin uppe men samtidigt kunna resa och äventyra runt i landet. Jag vill utveckla mig själv och träffa nya människor. Jag vill testa mina gränser och få minnen för livet.

Jag är öppen för mer idéer och förslag.

Jennie Näsholm på Facebook.
6 sep. 2015 11:40
Hej:)
Jag går i exakt samma tankar som dig, att kombinera lite jobb med resandet:)
skulle vara kul att prata mer om detta men hittar dig inte på Facebook, du kan väl skriva till mig ida isaksson på Facebook om det låter intressant :)
10 okt. 2015 22:35
Hej Lisa!

Hittar dig inte på Facebook... Men jag är intresserad av liknande resa. Vill gärna åka i början av november :)
Hör gärna av dig till - Tyra Fröjd på Facebook.
14 okt. 2015 19:42
Hej,

Vi verkar ha samma planer, så jag har kontaktat dig på Facebook! Kram kram