Resa april/maj 2019, 3 månader

29 aug. 2018 09:15
Visningar: 186
Hej! Vill resa ca 3-4 månader i april/maj 2019! Är roligare att resa tillsammans med någon/ några! Hör av er om ni vill ses och planera :)
Av Robaxe
9 sep. 2018 18:38
Hej,

Jag kommer dra iväg i Maj nånstans. Vara borta 1-1,5 mån. Drar till Sydamerika nu 6v så nästa gång tänkte jag Asien, men är öppen för förslag.

Van resenär, men svårt att hitta vänner som kan resa längre tid.

Hör av dig om du vill spåna vidare. Finns även på insta: robaxemalta
Av Wassa
23 nov. 2018 23:09
Hej! Jag heter Johanna, är 27 år.
Pluggar i Linköping och tar examen i april 2019 och tänkte efter det evt försöka dra iväg nånstans, gärna asien, Indonesien eller sydamerika! Men är öppen för det mesta, bara de finns värme, sol, bad och lite fest på de skadar aldrig!

Är ganska flexibel med hur länge jag kan vara borta eftersom jag inte har något inplanerat efter examen :)
Av Robaxe
26 nov. 2018 10:28
Citerat från Wassa:
Hej! Jag heter Johanna, är 27 år.
Pluggar i Linköping och tar examen i april 2019 och tänkte efter det evt försöka dra iväg nånstans, gärna asien, Indonesien eller sydamerika! Men är öppen för det mesta, bara de finns värme, sol, bad och lite fest på de skadar aldrig!

Är ganska flexibel med hur länge jag kan vara borta eftersom jag inte har något inplanerat efter examen :)
Jag drar till Filippinerna i Maj. Kommer hälsa på lite vänner i Cebu, men även hoppa runt lite på de andra öarna. Blir borta ca en månad. Ev. köra 3v i Filippinerna och sedan 1-2v i Vietnam efter det. Reser ofta med random people så jag är väldigt easy going, men dock inte nån backpacker typ om det är det du är ute efter.

Hojta till om det är något som låter intressant.
16 dec. 2018 23:12
Hej! Jag vill också backpacka i Asien (igen). Var där vintern 2018! Jag har en treveckors resa till Thailand planerad i april. Funderar därför på att resa vidare efter den (då är det maj). Om någon skulle vara intresserad av att resa med mig så är det bara att höra av sig här eller på instagram: @emiliafunk