Resa 2016, vart som? när som? spontant!
Hej!
Elin heter jag, en spontan och glad tjej som bor utanför Kalmar. Jag har nu under året jobbat och bara gått i samma spår hela dagarna hela månaderna. Nu vill jag iväg! Men tyvärr så har jag ingen i mitt umgänge som delar de planerna, så tänkte nu kolla lite intresse här!
Jag är öppen för att resa till vilken destination som helst! Det hade varit roligt om man blev ett litet större gäng, både killar och tjejer, som alla är sugna på äventyr, och kanske träffades och bara satt och brainstormade och bara planerade vårt livs resa! Tänk vilka band man kan knyta!
Man behöver inte vara borta i månader. Räcker tills man känner sig nöjd. Tänk er att resa iväg till exotiska destinationer där man kanske hittade en lite större billig villa man alla kan hyra, och sedan åker man vidare. Hoppa bungyjump, dyka, hyra mopeder, åka linbana i djungel och mycket mer!
Hade varit roligt om många vore intresserade då detta är en rätt öppen tråd, och isf kan man göra en grupp på fb osv..
Ha det gott!
Elin heter jag, en spontan och glad tjej som bor utanför Kalmar. Jag har nu under året jobbat och bara gått i samma spår hela dagarna hela månaderna. Nu vill jag iväg! Men tyvärr så har jag ingen i mitt umgänge som delar de planerna, så tänkte nu kolla lite intresse här!
Jag är öppen för att resa till vilken destination som helst! Det hade varit roligt om man blev ett litet större gäng, både killar och tjejer, som alla är sugna på äventyr, och kanske träffades och bara satt och brainstormade och bara planerade vårt livs resa! Tänk vilka band man kan knyta!
Man behöver inte vara borta i månader. Räcker tills man känner sig nöjd. Tänk er att resa iväg till exotiska destinationer där man kanske hittade en lite större billig villa man alla kan hyra, och sedan åker man vidare. Hoppa bungyjump, dyka, hyra mopeder, åka linbana i djungel och mycket mer!
Hade varit roligt om många vore intresserade då detta är en rätt öppen tråd, och isf kan man göra en grupp på fb osv..
Ha det gott!
Hej! Jag tänker precis likadant! När hade du tänkt åka? Hade ju varit kula att åka ett gäng:)
Sirin
Sirin
hallå där!
Älskar att det finns fler härliga spontana individer där ute som tänker i samma banor!
Du beskrev det ganska så bra exakt så jag känner också. Vardagarna rullar på i samma gamla spår, börjar bi riktigt rastlös här hemma!
Jag behöver jobba till februari ut och sedan kan jag ta mitt pick och pack!
Är tanken att bara vara iväg och resa eller stanna någonstans för att utöka reskassan lite på jobb?
Din tanke om att åka flera stycken tillsammans och att ses för att diskutera lite resplaner låter som en kanon ide ! Jag följer gärna med !
Finns på fb Josefine Detterwall på pm :)
kram
Älskar att det finns fler härliga spontana individer där ute som tänker i samma banor!
Du beskrev det ganska så bra exakt så jag känner också. Vardagarna rullar på i samma gamla spår, börjar bi riktigt rastlös här hemma!
Jag behöver jobba till februari ut och sedan kan jag ta mitt pick och pack!
Är tanken att bara vara iväg och resa eller stanna någonstans för att utöka reskassan lite på jobb?
Din tanke om att åka flera stycken tillsammans och att ses för att diskutera lite resplaner låter som en kanon ide ! Jag följer gärna med !
Finns på fb Josefine Detterwall på pm :)
kram
Hallå!
Det här låter ju perfekt! Även jag har börjat tröttna på Sverige och känner att en äventyrsresa till värmen är precis vad jag behöver. Vore grymt kul att resa ihop med ett skönt gäng :) Jag hänger gärna med!
Det här låter ju perfekt! Även jag har börjat tröttna på Sverige och känner att en äventyrsresa till värmen är precis vad jag behöver. Vore grymt kul att resa ihop med ett skönt gäng :) Jag hänger gärna med!
Hej! Det här låter super, och att resa flera i grupp är alltid kul! Själv känner jag också för att komma iväg från Sverige ett tag och upptäcka lite nytt. Jag har funderat på både Asien, Australien och Sydamerika och ännu inte kunnat bestämma mig - så även jag är öppen för idéer. Jag reser gärna relativt snart, måste jobba februari ut (som josefine skrev ovanför!) först och sen är jag resklar. Är gärna med i en fb grupp, ses o gör upp mer planer! ( Stephanie Grubeck på fb)
Detta låter awesome, kan man nå dig på något sätt?
Vad roligt att så många är intresserade!! Vad säger ni om att kanske göra en grupp på facebook där ni som vill kan komma med så kan man se sen vilka alla är och vilka lysande idéer ni har! :D
Då kan man även se när folk kan åka, hur länge de känner för att vara iväg och lite hum om vart så man kan få ihop bästa resan sen!!
Då kan man även se när folk kan åka, hur länge de känner för att vara iväg och lite hum om vart så man kan få ihop bästa resan sen!!
Hej.
Jag skulle oxå gärna veta mer om era planer, jag har bokat flyg till Bangkok i januari men fått strul med resesällskapet så letar nytt.
Nu får gärna lägga till mig i er fbgrupp 😊 // Lina
Jag skulle oxå gärna veta mer om era planer, jag har bokat flyg till Bangkok i januari men fått strul med resesällskapet så letar nytt.
Nu får gärna lägga till mig i er fbgrupp 😊 // Lina
Hej alla!
Oj vilket härligt gäng ni verkar fått ihop! Det är ju precis såhär man vill resa! Vet inte vad ni alla har för planer och var och när ni tänkt åka. Jag har rest både Asien och Australien och näst ställe att utforska hade jag tänkt va Sydamerika! Kanske även stanna till i Centralamerika och gärna Mexiko. Hösten -16 har jag nog tillräckligt med pengar, så från kanske augusti och några månader framåt tänkte jag va borta. Hör jättegärna av er om ni har tänkt er någonting i den delen av världen och den tiden på året :))
Oj vilket härligt gäng ni verkar fått ihop! Det är ju precis såhär man vill resa! Vet inte vad ni alla har för planer och var och när ni tänkt åka. Jag har rest både Asien och Australien och näst ställe att utforska hade jag tänkt va Sydamerika! Kanske även stanna till i Centralamerika och gärna Mexiko. Hösten -16 har jag nog tillräckligt med pengar, så från kanske augusti och några månader framåt tänkte jag va borta. Hör jättegärna av er om ni har tänkt er någonting i den delen av världen och den tiden på året :))
Jag har gjort en fbgrupp nu för dom som är intresserade :)
"Svenskarna på koh tao - januari"
"Svenskarna på koh tao - januari"
https://www.facebook.com/groups/1681972538710774/
Här är en grupp för planering och grymma idéer!
om det är några problem med länken så lägg till mig på fb. Elin Liveroth
Här är en grupp för planering och grymma idéer!
om det är några problem med länken så lägg till mig på fb. Elin Liveroth
Någon som vill åka redan på lördag till något varmt land utanför Europa?
Jag kan tänka mig att åka till Dubai, eller kanske Sydney? någon som vill hänga på?
Jag är en glad trevlig och rolig tjej på 25 år som bor i Göteborg och jobbar i fabrik.
Jag kan vara borta till den 11 januari.
Hör av er här eller på 0733357887 så kan vi planera något kul!
Jag kan tänka mig att åka till Dubai, eller kanske Sydney? någon som vill hänga på?
Jag är en glad trevlig och rolig tjej på 25 år som bor i Göteborg och jobbar i fabrik.
Jag kan vara borta till den 11 januari.
Hör av er här eller på 0733357887 så kan vi planera något kul!
Det här låter som en helt fantastiskt idé! Att dra ihop ett skönt gäng och åka på äventyr, precis som jag tänker. Skulle verkligen vara väldigt sugen på att hänga med!
Emma Julia Danielsson heter jag på facebook! Skulle vara väldigt kul att gå med i er grupp och fortsätta planerna där :)
Otroligt kul att se hur många som delar ens åsikt på att bryta den här "bubblan" av normalitet, folk som vill ge sig iväg på äventyr och uppleva sådant utöver det vanliga! Något som jag själv alltid velat göra, dock är ens kompisar inte lika på det...så jag hoppar gärna in i den här gruppen! Grymt att samtala och brainstorma med personer som delar ens mål/drömmar!