Res med mig i maj
Heej! Jag är en 19-årig tjej som väldigt gärna vill hitta någon att resa med i maj!! Jag ska jobba i Grekland i sommar men innan det vill jag gärna ha lite semester. Jag är öppen för i princip vad som helst, kanske åka runt lite i Europa i några veckor, eller bara ta en weekend någonstans! Är extra sugen på Amsterdam, Barcelona och Berlin men kan som sagt tänka mig vad som!
Blandar gärna kultur - och naturupplevelser med lite sol, strandhäng och fest men tycker om det mesta. Om det är någon som också vill komma iväg i maj får ni jättegärna höra av er, kram!
Blandar gärna kultur - och naturupplevelser med lite sol, strandhäng och fest men tycker om det mesta. Om det är någon som också vill komma iväg i maj får ni jättegärna höra av er, kram!
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej!
Jag är en 19årig kille från småland som precis som du inte har någon direkt plan utan hade tänkt åka runt i Europa o uppleva lite nytt. Lägg till mig på messenger så kan vi snacka lite om det, heter Didrick Kananen.
Jag är en 19årig kille från småland som precis som du inte har någon direkt plan utan hade tänkt åka runt i Europa o uppleva lite nytt. Lägg till mig på messenger så kan vi snacka lite om det, heter Didrick Kananen.