Res med mig

4 nov. 2015 23:26
Visningar: 24
Hejsan ! Tror vi alla här har tröttnat på vädret i Sverige . Samma här ! Nu vill man till värmen och se världen :) är en 19 årig tjej som tog studenten i somras . Jobbar förtilfället på ett sjukhus som undersköterska. Har tänkt att dra vid januari har alltid velat resa bort efter studenten . Dock började alla vännerna läsa vidare. Så detta skulle vara jätte trevligt . Jag gillar att festa, träffa nytt folk och hitta på roliga äventyr. Lära sig snorkla och lite till

Är en ödmjuk och snäll tjej, sprider glädje runt om och har inget emot att bjuda på sig själv

Jag är sugen på att dra på en backpack. Vara borta i några månader Har faktiskt kollat lite redan . Jag är sugen på att se bangkok, Beijing ,Sydney , Los angeles och new York och lite till. Allting detta ingår i en backpack resa och lite till har som sagt kollat upp redan , Häng på vetja :)

Om detta låter intressant skriv på Facebook . Tilda Wallin
5 nov. 2015 18:45
Hej Tilda! Jag är en kille på 20 år som tog studenten för över ett år sen och jobbar för tillfället! Jag har längtat efter att komma iväg och upptäcka världen ett bra tag nu men har aldrig riktigt fått chansen eftersom många av mina vänner har backat ur i sista sekunden. Att åka till USA och framförallt New York/Los Angeles har varit lite som en dröm för mig! Annars har jag inga speciella planer på vart jag ska åka utan jag vill helst bara komma iväg och slippa det tråkiga vädret i Sverige! Är därför väldigt öppen för förslag, hur länge hade du tänkt att vara borta?
5 nov. 2015 21:09
Låter intressant , skriv på Facebook ( Tilda Wallin ) så hörs vi där i stället . Ha de bra så länge
7 nov. 2015 20:56
Hej! Samma situation här.

Hade också tänkt resa några månader i januari/feb och är helt öppen för förslag var & hur! Kan ju snacka mer om jag hittar dig på facebook :)