Res kompis sökes nu i juli eller augusti
Jag är en levnadsglad kvinna i mina bästa år som söker rese sällskap, enbart en kvinnlig resekamrat är av intresse, gärna någon kvinna mellan 50-70 år men övriga åldrar är även okej. Alla killar/män behöver inte svara då det är endast kvinnlig resenär som jag söker och som vill göra mig sällskap på nåt spännande resemål. Jag hade tänkt åka nångång nu i sommar i juli eller augusti, jag hade tänkt Spanien då det var länge sen jag var där men är öppen för förslag för andra resmål, det är bara kul att komma ifrån Sverige. Jag har precis ordnat med pass så jag är fit for fight =P
Skriv gärna en rad vart du är intresserad att åka och vilken vecka/veckor som kan vara aktuell. Ha det så bra nu
//Lena
Skriv gärna en rad vart du är intresserad att åka och vilken vecka/veckor som kan vara aktuell. Ha det så bra nu
//Lena
Hej Lena -
jag är kvinna i Stockholm, nyss fyllda sextio och jag söker ressällskap. Jag har ett specifikt resmål just nu, under sommar/höst
vilket jag gärna förklarar varför om/när vi ev ses, men jag vill åka till Milano. Där ska jag hyra bil och köra till en by söderöver.
Annars kan jag diskutera/leta/spåna om andra resmål också! Jag har en hund som kan vara den som hindrar mig från att åka med snabba ryck.Milano tänker jag mig från nu och under hela hösten kanske en weekendresa.
jag är kvinna i Stockholm, nyss fyllda sextio och jag söker ressällskap. Jag har ett specifikt resmål just nu, under sommar/höst
vilket jag gärna förklarar varför om/när vi ev ses, men jag vill åka till Milano. Där ska jag hyra bil och köra till en by söderöver.
Annars kan jag diskutera/leta/spåna om andra resmål också! Jag har en hund som kan vara den som hindrar mig från att åka med snabba ryck.Milano tänker jag mig från nu och under hela hösten kanske en weekendresa.
Hej Lena jag är 52 år och tänkte åka en sista minuten resa gärna Turkiet men är öppen för förslag...jag reser främst för att bara sola och bada och ta det lugnt...jag har semester v 29-32
Mvh carina
Mvh carina
Jag är snart 55 år ung och är öppen för olika reseförslag även om mina egna tankar i år mest har gått till Irland. Årsskiftet tillbringade jag i Indien så nu längtar jag efter något mer rent och stillsamt. Ser mig själv strosande över hedarna på den irländska landsbygden, dagsturer med lunch på någon trivsam pub som lägligt nog dyker upp mellan kullarna. Blir fötterna trötta kan det vara lika trevligt med en tur med någon lokalbuss. Men som sagt, jag är öppen även för andra förslag.