Updaterad av Kalleftw
för 5 år sedan
Hej!
Fick precis ett kortfattat mejl av resebyrån Bravofly där det stod att mitt flyg Umeå-Stockholm ändrats. Ifall jag önskade hjälp att försöka omboka flyget skulle jag ta kontakt med flygbolaget, SAS. Ifall jag önskade ersättning skulle jag mejla bravofly men de skrev lite otydligt att jag ...
Travellerrobert,
7 okt. 2015
Updaterad av Travellerrobert
för 9 år sedan
Jag bokade min familjs flygbiljetter till Kuba över julhelgen, 8 månader innan resan för att få ett så bra pris som möjligt. I början var Travelstart mycket hjälpsamma. När Lufthansa ställde in 2 flyg i min familjs resa sa Travelstart att de endast kunde erbjuda full återbetalning och att flera ...
Updaterad av Cox
för 7 år sedan
Hej!
Tråkigt nog ställdes mitt flyg, som jag bokat med Doodle in precis 7 dagar innan avresa. Fick ett mejl den 21 juli att senast höra av mig den 23e om jag ville ha mina pengar tillbaka. Har nu svarat att jag naturligtvis vill ha pengarna tillbaka, dock är jag tveksam till återbetalningen och ...
Updaterad av Bibby
för 11 år sedan
hej
Fakta
bokat flyg med Lufthansa. pisa -Arlanda
Lufthansa sammarbetar med airdolomiti som skulle ta oss första biten till München avresa ca 12,30 Arlanda 17.30, när vi kommer till Pisa möts vi av att flyget är inställt. Lufthansa ordnar buss till Bolonga tar ca 2 timmar dit kommer i väg från ...
Nordamerika
Daytona,
12 maj 2019
Updaterad av Nisse524
för 5 år sedan
Vänder mig till er proffs med min fråga. Vi har bokat en resa till Usa i oktober med Finnair, via en resebyrå. För 2 veckor sedan fick vi ett mail fr flygbolaget att de helt sonika ställt in flighten mellan Arlanda - O'Hare, och bokat om oss till dagen efter, MEN vårat inrikes flyg har inte ändrats, ...
Updaterad av Lattjo
för 20 veckor sedan
Hej det är så mitt flyg hem är inställt och jag köpte biljetterna via supersavertravel,
Har ring dom och får gratis avbokning, så ska få mina pengar åter.
dom sa normalt tar det 15 dagar, men kommer ta längre så man ska förvänta sig 1 månad,
Nu till frågan, Har någon annan varit i samma ...