Spanien
Emiliaforce,
12 maj 2017
Updaterad av Kajsakomet
för 7 år sedan
Hej, jag och min partner planerar att åka till Spanien i juni och vet inte riktigt vilken del av landet vi ska rikta in oss på.
Vi vill ha fina stränder, gärna nått alternativ med lite mindre folk. Vi är ganska äventyrliga så vi vill hitta många fina ställen att se och saker att göra, tex ...
Spanien
Lilltant,
31 mars 2016
Updaterad av Zxcvbn
för 8 år sedan
Hej!
Vi är två som åker nu i maj till Barcelona för första gången. Och vi ska bo nära Metro Universitat i stadsdelerna Eixample/Barri Gótic. Har köpt guidebok och karta och läst lite om olika mat/cafe ställen. Men tänkte fråga här om ytterligare tips =D ... Zxcvbn: Ett alternativ är att provsmaka ...
Spanien
Fsv,
29 sep. 2011
Updaterad av Asasven
för 12 år sedan
Vi bokade en resa till Garbi Hotel i Calella av Solfaktor. Och de hade i sin tur "köpt" rum av agenter i Spanien, i detta fall Sunhotels. När vi ankom till Garbi hotell blev vi tilldelade ett ostädat rum mot en bakgård som aldrig någonsin sett en sol. Huset mitt emot låg så nära att man kunde nå ...
Spanien
Mmea,
29 jan. 2012
Updaterad av Laplander
för 12 år sedan
Vi börjar fundera på La Gomera för höstlovet. Har förstått att man ska ta sig till Tenriffa och sedan ta färjan därifrån till La Gomera. Men, var hittar jag billiga flygbiljetter utan att flygresan blir olidlig lång? Har förstått att Norwegian brukar flyga dit, men vad finns det för vettiga ...
Spanien
Zila,
4 mars 2008
Updaterad av Ali
för 12 år sedan
Jag har precis bokat en resa till Barcelona i april. Är det någon som har tips på ett billigt centralt boende??
Bor gärna på enklare hotel eller hostel.
Tar gärna emot andra tips om vad man kan göra, bra uteställen och sånt man bara inte får missa! ... Hfreeman: Om du söker efter billigt <a ...
Spanien
Solsara,
21 nov. 2011
Updaterad av Solsara
för 12 år sedan
Önskar tips över bra och prisvärt boende för en familj med ett barn, 1 v på Gran Canaria i maj. Eller tips på bokningssajt. Enkelt, kan det vara, men fräscht är ett måste! Tacksam för tips! ... Laplander: Billigt boende är det inga problem med på Gran canaria,finns massor av bokningssajter på min ...