Spanien
Danieela,
11 dec. 2008
Updaterad av Nektaria
för 15 år sedan
Ska iväg till solen en vecka i slutet av december, har aldrig varit i puerto rico förut och skulle bli jätte glad över att höra lite om hur det är där.
Bara allmänt, hur e stränderna, mycket turister?, var kan man hitta ställen som e mer "Riktiga Spanien" och inte turistfällor, finns det några ...
Spanien
Trallle,
6 sep. 2008
Updaterad av Trallle
för 16 år sedan
Vi ska fara till Puerto Rico, Gran Canaria och bo på Ipanema Park i slutet av oktober.
Därför skulle det vara jätteroligt om någon som har bott på det hotellet eller i närheten kan berätta om sina erfarenheter och kanske komma med några tips. ... Rufsrufs: Grattis till valet av hotell i Putte. ...
Spanien
Martis49,
8 nov. 2014
Updaterad av Martis49
för 10 år sedan
Hej
Hade kackelackor på hotellrummet i Bahia Felix.
Åker nu till Puerto Rico,
Min fråga är, har någon nåt bra förslag på att kunna hålla kackelackerna
borta. Måste ju kunna ha öppna dörrar.
M.v.h. Martis49 ... Martis49: Tack för era svar
... Myran10: Ha ljuset på! Iallafall dom små brukar ...
Spanien
Klara2,
29 juli 2008
Updaterad av Lillbirka_12
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min man åker till Puerto rico på gran canaria den 18 oktober och ska stanna där i 2 hela veckor. Vi ska bo på ett lägenhetshotell, som heter Riosol. Anläggningen är nyrenoverad, för i år. Vi har bott i Puerto rico 1 gång innan och bodde då där bara en vecka, så vi hann inte med så ...
Spanien
Paka,
22 jan. 2012
Updaterad av Kull
för 12 år sedan
Hej.
Nån som har några bra tips på restauranger i Puerto Rico?
Lite olika prisklasser och inriktningar skulle sitta fint.
Tack på förhand.
//Patrick.
... Zahide: Henry´s hade väldigt god mat, aningen dyrare än de andra restaurangerna. Det var också ofta fullsatt så man kunde hamna att ...
Spanien
Moniza,
3 okt. 2011
Updaterad av Anders53
för 13 år sedan
Har svårt att välja mellan två hotell i Puerto Rico . Dom jag funderar på är Portonovo och Ipanema Park. Ipanema Park ser väldigt mysigt ut ,men hur lång är trappan ner till strandgatan egentligen. Portonovo ligger väl nära till allt (bad ,restauranger och shopping) utan att man behöver gå i ...