Spanien
Noppran,
15 jan. 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Hej!
Funderar på Teneriffa och ovanstående ort ca 25/2! Men blir inte klok på om det är värt att åka dit med tanke på vädret! Googlar man får man temperaturer på allt mellan 15-22 grader! 15= inte värt att åka, 22= värt att åka i min mening! Syftet med resan är mest att ligga vid poolen och ...
Spanien
Skrea,
25 dec. 2011
Updaterad av Mirreli
för 12 år sedan
Är denna park värd att besöka,kostar 33EU i inträde? ... Perraxx: Vi åkte på en dagsutflykt dit från las palmas. Tyckte det var en trevlig djurpark. Flera shower bla med späckhuggare. Den får man inte missa om man är där! Och en häftig pingvin-park också. ... Floridasidan: Loro Parque äe riktigt ...
Spanien
Gurun,
4 dec. 2009
Updaterad av Gullsing
för 14 år sedan
Hej
Åker ensam till Puerto de la Cruz den 3e Jan.
Någon som har bra tips för vandringar, bra matställen, roliga nattställen för oss i 35-45 års åldern??
Någon mer som ska dit samma vecka??
Ha en bra julledighet
Vintörstande Skåning ... Mirjamir: Jag har vandrat på Teneriffa och det är en ...
Spanien
Tittit,
14 jan. 2019
Updaterad av Tittit
för 5 år sedan
Vilket transferbolag brukar ni anlita för att ta er från P de la Cruz till flygplatsen söder?
Vi kommer att åka tidigt på morgonen så allmänna kommunikationer är inte aktuellt efter vad jag kan se. Går inga bussar så tidigt. ... Tittit: Tack för era svar.
Vi åker hem tisdag morgon.
Vi har bokat ...
Spanien
Lottaiidamaria,
28 dec. 2013
Updaterad av Floridasidan
för 10 år sedan
Jag ska åka med min mamma till Teneriffa nästa vecka. Vi ska bo en natt på hotell utanför flygplatsen La Reina i syd och dagen efter ta oss med buss upp till Santa Cruz. Vi har tänkt ta buss 111 som går en bit från hotellet. Är det någon här som vet om de är lämpliga att ta med resväskor och sådant ...
Spanien
Hawaii,
26 maj 2011
Updaterad av Hawaii
för 13 år sedan
Skall besöka Teneriffa i oktober med min "flickvän". Vår första resa tillsammans och vårt första besök där. Efter några nätter med en mindre grupp på Hotel Botanico i Puerto de la Cruz (redan arrangerat) vill vi lämna gruppen och ha lite tid för oss själva, och helst på ett mindre hotell - mysigt ...