Nepal
Angie_sthlm,
27 okt. 2013
Updaterad av Himalayanfrozen
för 2 år sedan
Hej! Nagon som har vandrat i Nepal? Hur var det och vad kan vara bra att tanka pa? Vet nagon hur klimatet ar i bergen i Nepal i december? ... Himalayanfrozen: Trekking and Traveling Around Himalayan Nepal, Himalayan Frozen Adventure Pvt.Ltd provides you with the best services through travel with a ...
Sverige
Mariahell,
22 maj 2020
Updaterad av Katja_71
för 2 år sedan
Hej!
Förra året upplevde vi en underbar 2 nätters minisemester på Klarälven. Paddla m två barn 8/10 år) och en liten hund. Hade mat för 3 dagar och tältade i det fria utmed vackra Klarälven.
Nu vill vi göra nåt liknande i år men har svårt att hitta på nåt liknande.
Ska vi vandra blir det ...
Nepal
Timjohansson,
29 okt. 2012
Updaterad av Himalayanlocalguide
för 3 år sedan
Hej!
Tänkte få med en vandrig i Nepal alr. Butan? i min Backpackresa till våren 2013.
Någon som har någon erfarenhet av detta? Någon speciell vandringsled att rekommendera för bästa naturupplevelse och kanske lite djurliv? Hur går man till väga?
Kan man flyga till Katmandu, fixa visum på plats ...
Portugal
Asabengtsson,
1 jan. 2020
Updaterad av Gunneboarn
för 4 år sedan
Åker till madeira i slutet på januari och har bokat hyrbil i två dagar, en av dessa dagar skulle vi vilja gå någon vandring, något som fungerar för två ungvuxna med inte allt för stor erfarenhet. Vad skulle ni rekommendera? Gärna något som tar cirka 1-3 timmar ... Gunneboarn: Airbnb och dom ...
Europa
Kermel,
9 dec. 2019
Updaterad av Kermel
för 4 år sedan
Hej,
Jag funderar på att ge min sambo (och mig) en vandringsresa i julklapp. Vi har aldrig varit på vandringsresa förr, men jag gillar utmaningar och har drömt om att göra en vandring.
Vad har ni för tips på någon bra (men inte alltför dyr helst) researrangör? Vi vill gärna inte övernatta i ...
Europa
Astridniilsson,
11 juli 2019
Updaterad av Gunillad
för 5 år sedan
Hej,
Tänkte bege mig söderut om några veckor och vandra i förslagsvis alperna. Funderar på att skaffa ett interailkort och ta mig dit och hem på såvis. Vandringen är tänkt att vara i cirka en vecka. Som oerfaren vandrare men med god fysik och med förhoppningar om att se vackra omgivningar men ...