Prisvärda, mysiga hotell på Bonair o Aruba
Nu har jag bokat flygbiljett till Aruba! Åker 13/2 2 v. Planerar att flyga vidare till Bonair direkt och bo där första veckan och sedan tillbaka till Aruba och stanna där till hemresan. Har letat o letet (på nätet) efter mysiga bungalower eller hotell/lägenheter nära stränderna, men tycker det är jättesvårt att hitta når bra som inte är så dyrt. Helst max 700 kr/natt. Är det någon som vet om det finns små, mysiga hyddor/stugor utmed stränderna som man kan hyra på plats, eller tror ni att det är bäst att boka nåt hemifrån? Är det risk att det är fullt överallt eftersom det är sportlov? Har hört att det är bäst snorkling och vackrast rev utanför Bonair. Stämmer det? Blir jätteglad om någon har lite tips om dessa öar.
Tack på förhand
Solkvinnan
Tack på förhand
Solkvinnan
Ingen enkel ekvation, kanske kan vara värt att boka en natt hemifrån, sedan leta på plats... Du bör hitta något här: http://sok.hotellin.se/City/Kralendijk.htm
/M.
/M.
Du kanske hittar lite tips/inspiration i vår resberättelse från Bonair, den finns på vår reseblogg: http://andersochmaggansresor.wordpress.com/2010/06/30/bonaire-september-2007/
hejsan!
jag rekomenderar DelRey apartments. Mycket fina lägenheter , fint pool område och personalen suverän. det tar ca 15 minuter att gå till stranden. rekommenderar Eagle beach när du ska till stranden. Ett besök i oranjestad är ett måste. Färgglad stad med massor av butiker och shopping. Billigt att åka buss dit.
hoppas du hittar boende som passar och ha en härlig semester.
mvh tomas
www.delreyaruba.com där finner du information om stället.kostar 95 dollar/natt i one bedroom apartment.
jag rekomenderar DelRey apartments. Mycket fina lägenheter , fint pool område och personalen suverän. det tar ca 15 minuter att gå till stranden. rekommenderar Eagle beach när du ska till stranden. Ett besök i oranjestad är ett måste. Färgglad stad med massor av butiker och shopping. Billigt att åka buss dit.
hoppas du hittar boende som passar och ha en härlig semester.
mvh tomas
www.delreyaruba.com där finner du information om stället.kostar 95 dollar/natt i one bedroom apartment.
Arubiana Inn i närheten av Eagle Beach på Aruba.