Spanien
Asvlkpg,
12 apr. 2008
Updaterad av Sea
för 16 år sedan
hej, vi ska åka till Fuengirola i sommar. Är det någon som vet om det går bussar därifrån till Gibraltar. En dagstur tänker vi oss.
har ni några andra trevliga förslag? ... Sea: Det går även ordnade bussturer till Gibraltar från busstationen i Fuengirola. Kostar ca 25 € per person och går nog ...
Spanien
Mrkala,
27 okt. 2021
Updaterad av Mirreli
för 3 år sedan
Jag funderar på att åka bort ett par veckor i januari. Nån som kan berätta hur vädret brukar vara då? Tänker mig lite golf och padelspel på dagarna… ... Mirreli: Hej, några restauranger har stängt delar av vintern men turister finns det gott om året runt och det är aldrig öde :). ... Mirreli: Hej, ...
Spanien
Jaboug,
25 aug. 2019
Updaterad av Senorfatemi
för 5 år sedan
Hej,
Jag är en 18 årig tjej som söker någon eller några att dela lägenhet med i Fuengirola. Jag ska flytta dit den sista veckan av september. ... Senorfatemi: Hej,
Är du fortfarande intresserad av boende i Fuengirola? Jag känner en trevlig dam som vill hyra ut rum i en fin villa.
Med vänlig ...
Spanien
Bender,
2 maj 2015
Updaterad av Jonnyx
för 9 år sedan
Hej, ska åka till Fuengirola med morsan och hennes man. Vill gärna ta tips på restauranger och lägenhetshotell för 3. ... Jonnyx: Du kan läsa om Fuengirola här;
http://www.megafon.net/sv/fuengirola.html
Vad beträffar lägenhetshotell så är Pyr hyfsat billigt.
Resturanger: Prova Molnars ...
Spanien
Emeliesvensson,
27 juni 2014
Updaterad av Emeliesvensson
för 10 år sedan
Jag ska till Fuengirola i augusti och önskar tips på bra restauranger (inga sunkiga turistfällor) och aktiviteter i området eller dagsutflykter.
Finns det några bra spaanläggningar? Ska man åka till gibraltar? Kanske över sundet?
Alla tips om Fuengirola mottages tacksamt :) ... Emeliesvensson: ...
Spanien
Ullsan,
7 maj 2014
Updaterad av Ullsan
för 10 år sedan
Hej...någon som åkt pendeltåget från Malaga flygplats till Fuengirola? Berätta hur o var jag hittar avgångsplatsen på flygplatsen m m
på förhand tack!!!
Ullsan ... Ullsan: >Citerat från Mirreli:
>Hejsan, jag har inte åkt tåget själv...tror inte den fanns på den tiden vi bodde i Mijas Costa. ...