Pris på inrikes flyg Brasilien?
Är det någon som vet, ifall priset på inrikes flyget har gåt upp den sista månaden?
Bokade Rio-Natal tor i Feb 08, den 28 aug med betalning 1 okt.
I dag fick jag mail från boknings centralen att inrikes flyget i Brasilien höjt priset med 1000:- kr per person.
Priset vi fick var 3.300:- och nu skall man ha 4.300:-.
Jag har gjort en ny sökning på samma resdatum och fick 3.000:-
Försöker man att blåsa oss?
Bokade Rio-Natal tor i Feb 08, den 28 aug med betalning 1 okt.
I dag fick jag mail från boknings centralen att inrikes flyget i Brasilien höjt priset med 1000:- kr per person.
Priset vi fick var 3.300:- och nu skall man ha 4.300:-.
Jag har gjort en ny sökning på samma resdatum och fick 3.000:-
Försöker man att blåsa oss?
Jag har noll koll på vad som är dyrt och billigt i Brasilien, men vi ska dit i början av november så jag vet vad vi fått betala för flygbiljetterna. Vi betalar sammanlagt ca 6 000:-/person för flyg Brasilia-Alta Floresta (2 byten) och Alta Floresta -Rio (2 byten) och sedan Rio - Salvador. Då har vi köpt flygpass för 6 flygsträckor. Jag tyckte våra flygiljetter kändes lite dyra och undrade om resebolaget lagt på oskäligt mycket. Men det stämmer rellativt väl med priserna på biljetterna.
Är det biljetter du betalar för eller har du köpt flygpass? Om jag har förstått vår resebyrå rätt så har de köpt flygpass och bokat biljetter. Det blir tydligen billigare med flygpass.
Är det biljetter du betalar för eller har du köpt flygpass? Om jag har förstått vår resebyrå rätt så har de köpt flygpass och bokat biljetter. Det blir tydligen billigare med flygpass.