Updaterad av Famfight
för 8 år sedan
Vi är en familj som skall vara ca 10-11 dagar i Florida från mitten av Juni 2016, 2 vuxna och 2 barn (11 och 14 år).
Vi kommer anlända till Miami och har en bokad övernattning där för att därefter med hyrbil åka till Key West, Orlando för att sen avsluta med några dagar i Sarasota.
Min ...
Updaterad av Peter_o
för 11 år sedan
Hej,
Ville bara fråga om det finns någon hotel/hostel/motel i new york i 20-50 dollars prisklas?
några tips på någon hemsida är jo guldvärt!
tack! ... Peter_O: Det kanske går att få något i Harlem (om du ska hålla dig på Manhattan) för $30 per person, alltså $60 i ditt fall. Jag har letat ...
USA
Lazybow,
24 feb. 2013
Updaterad av Ia_li
för 11 år sedan
Hejsan
Skall iväg på en roadtrip till USA i sommar, och tänkte spendera 3 dagar (2 nätter) längs med highway 1 för att sedan landa i LA (Åker från San Fran)
Nu är frågan till den som har någon har erfarenhet att boka hotel/motel på plats tycker att det fungerar bra, eller om man har upplevt ...
USA
Daytona,
20 jan. 2013
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Planerar i skrivande stund sommarens Florida resa och denna gången ska vi inviga sonen i roadtrippandet, vi mjukstartar dock med en 3 dagars för att inte avskräcka den åka-bil-hatande gossen helt. Nu behöver jag hjälp- vi ska åka från Orlando ner mot Miami där vi sedan flyger hemåt. På vägen tänkte ...
USA
Majsan_82,
21 apr. 2010
Updaterad av Majsan_82
för 14 år sedan
Jag har varit och bilat i USA tidigare, och har då alltid bokat hotell/motell i förväg. Nu planerar jag en biltur där igen till hösten, i nord-östra USA bl.a, och undrar om det är nån som vet om det är enkelt att få tag på boende bara efter vägarna, utan att förboka? Undrar också vilket som är ...
Updaterad av Hawaii
för 8 år sedan
Jag och familjen, 2 vuxna och 2 barn 12 + 15 år, ska flyga till LA över jullovet och jag känner mig så vilsen när jag letar boende(!). Vi tänkte börja med att åka till San Diego 4-5 dagar. Jag har försökt att att läsa mig till vilket område man ska bo i men efter att ha läst tidigare diskussioner ...